וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לא נרגעת: "גלזר הורחק בגלל סטיגמה. איך ה-VAR לא תיקן?"

30.10.2022 / 7:50

האדומים ממשיכים לתקוף את השופטים גם בבוקר שאחרי ה-0:0 בטדי: "נהיה טרנד לקפח אותנו". נקודת האור: שינוי הגישה תחת רוני לוי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

זעם בהפועל חיפה על השיפוט ב-0:0 אתמול (שבת) נגד בית"ר ירושלים אמש. בקבוצה משוכנעים שהכרטיס האדום לתמיר גלזר לא היה מוצדק. בסיום המשחק תקף הבעלים יואב כץ את השיפוט כנגד הקבוצה לאורך העונה. "לקפח אותנו נהיה טרנד", אמר כץ וביטא תחושות של גורמים רבים בקבוצה. "זה לא כרטיס אדום", התעקש גורם במועדון, "רק בגלל שנוצרה סטיגמה על תמיר, הוא הורחק. כולנו ראינו כמה פעמים את ההילוך החוזר ולא ברור איך ה-VAR לא תיקן את השופט".

מלבד הכעס על השיפוט, בחיפה החמיאו לשחקנים על ההקרבה והמחוייבות שאיפשרו לקבוצה לחזור מטדי עם נקודה למרות ששיחקו ב-9 שחקנים. גם רוני לוי קיבל מחמאות על העמידה הטקטית של הקבוצה בהופעת הבכורה שלו על הקווים. "ראו שינוי גישה, אבל צריך שתהיה לזה המשכיות. לא נתלהב אחרי משחק אחד", אמרו במועדון.

תמיר גלזר שחקן הפועל חיפה לאחר הרחקתו. קובי אליהו
בחיפה עדיין מתקשים להאמין. גלזר אחרי ההרחקה/קובי אליהו

גלזר ייעדר מהמשחק נגד הפועל ירושלים וכן מהדרבי החיפאי, משום שמדובר באדום ישיר שני שלו העונה. קוואמי קווי שזכה למחמאות מרוני לוי על יכולתו, ייעדר נגד הפועל ירושלים. גל אראל ומוחמד קמארה עשויים להיכנס להרכב על חשבונם. בחיפה עודדו את אלון תורג'מן שהגיע לשלושה מצבים קורצים אך לא כבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully