וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשופטים: "בזבוזי הזמן לוקחים את הענף 30 שנה אחורה". תומא ייקנס

30.10.2022 / 7:05

מאמן בית"ר ירושלים העיר לשופטים אחרי ה-0:0 עם הפועל חיפה, בקבוצה הבינו לליבו: "לא היה משחק במחצית השנייה". הקשר מחוף השנהב שהגיב בכעס כשהוחלף יעמוד לוועדת משמעת וצפוי להיענש, בקבוצה עודדו את שועה: אם תמשיך ככה, השערים יבואו מעצמם

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

אכזבה גדולה מאוד בבית"ר ירושלים לאחר ה-0:0 הביתי מול הפועל חיפה, במיוחד לאור העובדה שהחיפאים נותרו ב-9 שחקנים החל מהדקה ה-72. יחד, עם זאת, בסיום נכנס יוסי אבוקסיס לחדר ההלבשה ושלא כהרגלו אמר לשחקנים: "תרימו את הראש. עם כל האכזבה, עשינו 7 נקודות מ-9 האחרונות ולא ספגנו. צריך להמשיך ולהתקדם".

המאמן ניגש גם בסיום המשחק לצוות השיפוט והעיר להם על בזבוזי הזמן של הפועל חיפה. "בזבוזי הזמן האלה לוקחים את הכדורגל 30 שנה אחורה. לא היה משחק בחצי השני, רק בזבוזי זמן, והוספתם רק 5 דקות", התלונן אבוקסיס. בבית"ר הוסיפו על דברי אבוקסיס: "לויטה לבדו בזבז 7-8 דקות, הוא יודע שהוא לא יקבל צהוב שני ואדום ושהשופט לא יוסיף את כל הזמן הזה, לכן הוא מרשה לעצמו".

אבוקסיס ניסה לעודד את שחקניו אך לאורך דקות ארוכות היה מתוסכל ואמר לסובבים אותו בירידה לחדר ההלבשה: "זה משחק שחייבים לנצח, עוד קצת שכל וגומרים את המשחק. זה יכול היה לתת ביטחון לכולם". העניין הוא שלמרות שנכחו אתמול בטדי מעל 11 אלף איש, לא מעט שחקנים לא עמדו באווירה הלחוצה ובעובדה שלאחר שני ניצחונות רצופים נוצרו מעט ציפיות, ואפשר היה לראות זאת כבר ב-20 הדקות הראשונות של המשחק ולפני ההרחקות. למעשה, אבוקסיס נראה לא מרוצה כבר באימון בשישי והאריך אותו ב-30 דקות מעבר לרגיל ואף הירבה להעיר לשחקנים.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא רגוע. אבוקסיס/קובי אליהו

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

בסופו של יום בית"ר צריכה להסתכל על המציאות. היא צברה ניצחנוות שרצתה יותר מהיריבות ובמקביל דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו לא הפסיקו לייצר שערים. כשהשניים הללו פחות מרוכזים, הקבוצה מתקשה. אספרייה רץ אתמול כ-8 ק"מ בלבד ונראה חסר אנרגיות בחלקים רבים של המשחק. ירדן שועה, שעדיין לא כבש העונה, נכנס גם הוא רע למשחק ולא מעט כדורים ברחו לו מהרגליים, אך לפחות ברמת המחוייבות והעבודה על המגרש הוא המשיך את מגמת השיפור בה הוא נמצא. בצוות המקצועי משוכנעים שאם ימשיך בדרך הזאת, גם השערים יבואו.

טרזייה תומא, שלא לחץ את ידו של אדוארדו גררו והמשיך ישירות לחדר ההלבשה אחרי שהוחלף, יעמוד לוועדת משמעת ויספוג קנס. בפעם האחרונה שהתרחש דבר דומה עם אדוארדו גררו, הוא נקנס בארוחה ואבוקסיס הבהיר בפני השחקנים שזאת הפעם האחרונה, וכי הבא שיעשה זאת יוענש בחומרה. בית"ר עומדת לקראת שבוע של שלושה משחקים נגד מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובני סכנין, ואבוקסיס יצטרך לעשות רוטציה מסויימת בהרכב בין משחק למשחק על מנת לחלק עומסים. היום יוצאו למכירה הכרטיסים למשחק נגד חיפה במחיר של 90 שקלים לכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully