וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין שוקלת את פיטורי סילבס. רפואה ובלבול הוזכרו כמועמדים

30.10.2022 / 6:50

בהנהלה קוראים לסיום דרכו של המאמן אחרי ה-4:1 לחדרה, אבו יונס יכריע. השחקנים תומכים בהשארתו: "לא צריך למהר עם זעזוע"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 4:1/ספורט1

בני סכנין מתלבטת בנוגע להמשך דרכו של חיים סילבס. בקרב ההנהלה יש קולות הקוראים לפיטוריו של המאמן אחרי התבוסה אמש (שבת) 4:1 להפועל חדרה ואחרי שלושה הפסדים רצופים. מי שיקבל את ההחלטה הסופית יהיה היו"ר מוחמד אבו יונס. בהנהלה העלו את שמו של קובי רפואה כמועמד להחליף את סילבס, כשגם מרקו בלבול הוזכר. בלבול מאמן בליגה ההודית, אבל לא פתח את העונה כפי שציפה והוא מוערך מאוד על ידי המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום וכן על ידי אבו יונס בעצמו.

סילבס זוכה לתמיכה רחבה בקרב השחקנים. בחדר ההלבשה מעריכים מאוד את המאמן ורוצים שיישאר, אך בהנהלה כאמור יקבלו את ההחלטה הסופית. בסכנין התאכזבו מאוד משלושת המשחקים האחרונים, ויודעים שכרגע הקבוצה רחוקה מאוד מהמטרה שהוצבה לפני פתיחת העונה - לעשות צעד נוסף קדימה לעומת העונה שעברה ולנסות להתמודד על הכרטיס לאירופה.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בדרך החוצה? סילבס/מאור אלקסלסי

"יש פה סגל יותר טוב מהעונה שעברה, אז ברור שהציפייה היא לפחות פלייאוף עליון, אבל רואים גם במועדונים אחרים שלא תמיד צריך למהר עם זעזוע. אנחנו מבינים שאנחנו חייבים לעשות שינוי מיידי", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה מקווים שגם חזרתם של מרואן קבהא ואיהאב גנאים תגרום לקבוצה להיראות אחרת. "הפסדנו במאבקים פשוטים, וככה אי אפשר לנצח", אמר אותו שחקן של סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully