וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "השופט הרס את המשחק". שטייף: "הקרסול היה מלא בדם"

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 23:03

הבעלים של הפועל חיפה רתח אחרי שני האדומים ב-0:0 נגד בית"ר ירושלים בטדי. אבוקסיס: "אכזבה מאוד גדולה, לא היינו חכמים". רוני לוי: "ידעתי שהיכולת קיימת, אבל הופתעתי לטובה מהגישה". דן גלזר על ההרחקה של אחיו: "עצוב"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים נעצרה הערב (שבת) אחרי שני ניצחונות רצופים, כשנפרדה ב-0:0 מהפועל חיפה בטדי. האורחת סיימה את המשחק ב-9 שחקנים אחרי הרחקות של תמיר גלזר (33) וקוואמה קווי (77) והצהובים-שחורים התאכזבו שלא ניצלו זאת ל-3 נקודות.

מלבד האכזבה מהתוצאה, בבית"ר מאוד כעסו על ההתנהלות של הקשר טרזייה תומא. השנהבי הוחלף בדקה ה-70, לא לחץ את ידי המחליף אדוארדו גררו שהושיט לו יד וירד ישירות לחדר ההלבשה. אחרי כשלוש דקות, שוער המשנה נתנאל דלויה, ירד בריצה לחדר ההלבשה וליווה את תומא לספסל. יוסי אבוקסיס אמר בסיום בקצרה: "זו התנהגות לא לעניין, נטפל בזה".

דור מלול, לירן סרדל שחקני הפועל חיפה מול השופט ניב שטייף. קובי אליהו
משחק חם בטדי/קובי אליהו

הפועל חיפה, שם רוני לוי ערך בכורה על הקווים, יכולה להיות מרוצה מהתוצאה לאור ההתפתחות של המשחק, אבל האכזבה הייתה מהשופט ניב שטייף. "השופט הרס את המשחק, כנראה שאנחנו נחמדים מדי, זה מגוחך", אמר יואב כץ, "אם אנחנו מקבלים 4 אדומים ו-4 פנדלים ב-10 משחקים משהו לא בסדר עם השיפוט".

שטייף נשאל על האדום ששלף לתמיר גלזר ואמר: "זו הייתה גלישה מאוד מסוכנת. גלזר קצת הקדים אותו (קריאף), אבל אפשר לראות שהוא פוגע בצורה שמסכנת את שלום היריב באיזור הקרסול. ראיתי גם שאיזור הקרסול שלו מלא בדם. המהירות, העוצמה, כל הקריטריונים היו שם בשביל כרטיס אדום. זה לא אירוע קלאסי של רגל קדימה, אבל שופטי המסך בדקו ואישרו".

על האדום השני: "זיהינו את הפגיעה הגבוהה ושופט המסך אמר לי מיד שזה כרטיס צהוב שני. ראיתי שהפגיעה גבוהה ועם הפקקים גבוה, אבל שופטי המסך המליצו על כרטיס אדום - ויש לזה משמעות אם זה צהוב שני או אדום, זה מה שראיתי ושיניתי את ההחלטה"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תמיר גלזר שחקן הפועל חיפה מקבל כרטיס אדום מהשופט ניב שטייף. קובי אליהו
שטייף שולף אדום לגלזר/קובי אליהו

אבוקסיס לא הסתיר את האכזבה שלו בסיום המשחק: "למעט הדקות האחרונות שהחמצנו, לא הגיעה לנו יותר מנקודה. משחק רע מאוד שלנו, לא שיחקנו בחוכמה. רצינו, השתדלנו, אבל זה לא היה זה. קיוויתי שנשחק בחוכמה ביתרון של שני שחקנים כל כך הרבה זמן, אבל לא עשינו את זה".

המאמן הוסיף: "לא הבאנו יכולות בחלק הקדמי, היה לנו יום פחות טוב. זה משחק שיכול היה לקחת אותנו קדימה, אבל יש עוד כל כך הרבה משחקים לתקן. אני מאוד מאוכזב ממשחק ההתקפה, לא הבאנו חוכמה. הם צופפו, ההגבהות שלנו לא היו טובות ובסוף שיחקנו מהאמצע במקום מהצד. התיקו הזה, ביתרון מספרי, הוא אכזבה קשה מאוד".

אוראל דגני: "לא היו לנו מספיק הזדמנויות, לא עשינו את זה כמו שצריך, לא היינו מספיק סבלנים במצבים מסוימים או מדויקים במצבים מסוימים. כשקבוצה מקבלת שני אדומים ויורדת נמוך, צריך לנצל את ההזדמנויות בחוכמה, ולא עשינו את זה טוב מספיק. שמח ששוב לא ספגנו, נקווה שזה יימשך ככה. בית"ר זה מועדון גדול, היא תמיד שואפת להיות למעלה, ואני מקווה שזה מה שיהיה".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אבוקסיס על תומא: "זו התנהגות לא לעניין, נטפל בזה"/קובי אליהו

דן גלזר על ההרחקה של אחיו תמיר: "עצוב, אין לי מילים"

דן גלזר מגיב באינסטגרם להרחקה של אחיו. אינסטגרם, צילום מסך
דן גלזר מגיב באינסטגרם להרחקה של אחיו/צילום מסך, אינסטגרם

רוני לוי סיכם משחק ראשון על הקווים בהפועל חיפה: "מאכזב מאוד, לספוג שתי הרחקות במשחק כל כך חשוב זה דבר קריטי. ידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד, בטח כשבית"ר במומנטום אחרי שני ניצחונות רצופים. מבחינתי המחמאות מגיעות לשחקנים שגילו אופי ומנטליות. ידעתי שהיכולת קיימת, אבל הופתעתי לטובה מהגישה".

לוי המשיך: "מה קרה להפועל חיפה עד עכשיו? לפעמים בתחילת עונה, עם מאמן חדש, לוקח זמן להתחבר וזה פחות נתפס. אני מנסה למצוא את הנוסחה הנכונה, זה עניין של תהליך ואני מקווה שהוא יהיה כמה שיותר מהיר. האיכויות גבוהות מאוד, אבל אמרתי לשחקנים שאם הקבוצה לא טובה, קשה לאיכות לבוא לידי ביטוי. השאיפה היא פלייאוף עליון, אבל בשביל זה צריך לחבר ניצחונות".

אוהד לויטה אמר: "בסוף איך שהמשחק התפתח היינו צריכים לתת יותר לב ונשמה מכדורגל יצירתי, וזה הצליח. בזבוזי זמן? אני מנסה לעשות את העבודה שלי, זה חלק מהמשחק. הלחץ של בית"ר? אני נהנה כשיש אקשן מסביב לרחבה, אבל אני יותר נהנה לנצח. עמדנו טוב בחצי הראשון, בחצי השני היינו צריכים לשחק חכם יותר".

על הגישה: "רוני דיבר איתנו הרבה על הצורה שבה אנחנו מגיעים למשחק מבחינת אגרסיביות ואנרגיה. המבחן יהיה בהמשך הדרך. נהיה חייבים להגיע באותה גישה ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully