וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "עצרנו את כדור השלג, עכשיו צריך להתחיל להבקיע"

27.10.2022 / 14:30

הפועל תל אביב ערכה מסעת לקראת קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט4). המאמן נשמע אופטימי: "ניצחון אחד ואתה במקום השמיני, הליגה מאוד צפופה". לאיוס: "עובדים על תבניות התקפה באימונים"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט4). סלובודן דראפיץ' התייחס למצבם העדכני של האדומים בתחתית אחרי רצף של שני משחקים ללא הפסד ולמפגש מול הקבוצה הצפונית אותה הוא מכיר היטב.

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. צילום מסך, אתר רשמי
"צריכים להשתפר בחלק הקדמי". סלובודן דראפיץ'/אתר רשמי, צילום מסך

סלובודן דראפיץ' התייחס למשחק נגד חדרה: "אני מאוד שמח שהשחקנים היו מאוכזבים מתיקו. היה חשוב לנו מאוד לא לספוג, לא היינו מספיק טובים בחלק הקדמי. נקודה אחת בתקופה הזו זו נקודה לא רעה רק אם אתה מנצח את קרית שמונה. עבדנו על דברים שרצינו ורוצים להיות יותר טובים נגד קרית שמונה. זו קבוצה חדשה, עם שיטה חדשה. היו להם משחקים טובים, הם לא יושבים על שיטה מסויימת שהם רוצים. נגד מכבי חיפה היה להם משחק טוב. אני מכיר אותם היטב ויהיה משחק קשה".

"הליגה היא צפופה, הפסד אתה בתחתית וניצחון יכול להעלות אותך למקום השמיני. צריך להגיע לפגרה, לעשות מחנה אימונים כמו שצריך ואז מקווה שהקבוצה תיראה כמו שאני רוצה. צריך לדעת לא לספוג ולהבקיע יותר שערים. אמרתי לשחקנים שאי אפשר לספוג כל כך בקלות כמו שהיה מול חדרה והפועל באר שבע. עצרנו את זה בינתיים ואני מאוד שמח ששחקנים עושים את העבודה הזו כמו שצריך. בחלק הקדמי אנחנו צריכים להשתפר. אני זוכר בקבוצות אחרות שנתנו גולים בדקה ה-94".

על מצבת הפצועים: "חוץ מגאנם, כל השחקנים כשירים".

על המצב בתחתית: "אמרתי שהליגה מאוד צפופה. תמיד רוצים להסתכל על הצד החיובי. לא חושבים על מה יקרה אם נפסיד. אנחנו אופטימיים והאווירה אופטימית. אני מאוד מרוצה מהקצב באימונים ויודע שהעלייה הזו תבוא ומקווה שזה יקרה ביום ראשון".

על ההתפטרות של המנכ"לית אודליה פרידמן: "אנחנו במערכת יחסים מאוד טובה. אני לא מרגיש שהיא הולכת. היא כל הזמן מטפלת בדברים. אם אנחנו צריכים לצאת למחנה אימונים זה מולה. כשהיא תודיע לי שהיא תעזוב אתייחס לזה יותר".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס מול שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה. קובי אליהו
"עובדים עם סלובו על ההתקפה". הישאם לאיוס/קובי אליהו

הישאם לאיוס התייחס לבעיה ההתקפית של הקבוצה: "אנחנו כל הזמן עובדים עם סלובו על תבניות התקפה, גם אני כל הזמן רוצה להשתפר. אנחנו מתאמנים הכי קשה שיש. גם האימון של היום היה מאוד קשה. כל השחקנים פה חיוביים. גם מי שלא משחק איתנו עד הסוף. חשוב שהקבוצה שלנו תיראה טוב גם באימונים וחשוב שהתוצאות יבואו לאט לאט".

ובנושא אחר: כחלק מאירועי שנת ה-100 של המועדון, אוהדי הפועל תל אביב יכולים מעתה לבחור ברשתות החברתיות את "נבחרת המאה" של המועדון, כאשר השחקנים יחולקו לקטגוריות שונות לפי תפקידים במגרש והאוהדים למעשה ירכיבו את ה-11 הטובים בהיסטוריית המועדון.

לפי התקנון, שחקני העבר וההווה שנבחרו לקטגוריות השונות הם בעלי 50 הופעות ומעלה במדי הפועל תל אביב בכל המסגרות. בנוסף לבחירת האוהדים את ה-11 של המאה, הם יבחרו גם את ההרכב השני. ההרכבים ייחשפו בטקס חגיגי בחנות הרשמית של המועדון בהמשך העונה, אליו יוזמנו השחקנים שייבחרו ובני משפחותיהם.

משחקי המחזור ה-10 בליגת העל

מכבי חיפה - מ.ס אשדוד (שבת, 17:00, ספורט1)
סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים (שבת, 18:45, ספורט3)
בני סכנין - הפועל חדרה (שבת, 18:45)
מכבי נתניה - מכבי בני ריינה (שבת, 19:30)
בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (שבת, 20:15, ספורט4)

הפועל תל אביב - קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט4)

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב(שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully