וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' יחזיר את סלליך להרכב מול ק"ש: "אופי ומשמעת ינצחו"

הפועל תל אביב האחרונה חייבת ניצחון מול קרית שמונה, המאמן מקווה להתאושש, קורצקי: "ננסה לשמר את היכולת הטובה כדי לצאת מהאזור המסוכן" (20:15, ספורט4)

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח הערב (ראשון) את קרית שמונה (20:15, ספורט4), בתקווה לנצח, לחלוף על פניה בטבלה ולהתחיל להתרחק מהתחתית והמקום האחרון אליו נקלעה. המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לשחקנים במהלך השבוע: "זאת ליגה צמודה, מי שיביא יותר אופי ומשמעת טקטית ינצח משחקים, אני מאמין בכם שנוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן יחליט רק היום על ה-11. דראפיץ' צפוי לשמור על שלישיית הקישור עם קלטינס, איינבינדר ורומארטו, בעוד בחלק הקדמי צפוי שינוי: רז טוויזר יאבד את מקומו בהרכב. המאמן ניסה בעמדה זאת את סלליך, סניור ומזל. סלליך למעשה חוזר לסגל לאחר שלושה משחקים בהם היה מחוץ ל-20. בחלק מהתרגולים פאבלו גונזלס תורגל בהרכב אך נראה כי דראפיץ' לא ישנה את שלישיית הקישור. המשחק ייערך ללא קהל בעקבות העונש שהוטל על האדומים.

ב-Winner מעריכים שהפועל תל אביב תמשיך במגמת ההתאוששות והעניקו יחס של 2.10 לניצחון שלה, לעומת 2.90 לניצחון של קרית שמונה ו-2.85 לתיקו. הקבוצה של מנחם קורצקי לא ניצחה כבר שמונה מחזורים, ולמרות שהמשחק ייערך ללא הקהל האדום, ללא שינוי בעמדת המאמן הפסד שלישי ברציפות שלה נראה קרוב למדי.

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בלי קהל. סלובו/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה

הצפוניים לא ניצחו מאז מחזור הפתיחה ויקוו לקטוע את הרצף השלילי בבלומפילד הנטוש, בו המארחת לא תזכה לתמיכת הקהל הביתי. זיו מורגן פצוע ובכל מקרה אמור היה להחמיץ את המשחק בגלל חמישה כרטיסים צהובים, וגם תמיר עדי יחסר אחרי שנפצע במחזור הקודם.

"עשינו משחק טוב נגד מכבי חיפה ויצרנו הרבה מצבים, אבל יצאנו עם מחמאות ולא עם נקודות", אמר המאמן מנחם קורצקי לקראת המשחק. "ננסה לשמר את היכולת הטובה וכמובן לחזור הפעם עם הנקודות. השאיפה היא לברוח מהאזור המסוכן, אנחנו מתכוננים היטב למשחק קשה.

איתמר שבירו, שכבש צמד בהפסד 3:2 לרשת מכבי חיפה, הוסיף: "אנחנו עושים הכנה מצוינת ובזמן האחרון היה חסר לנו מעט מזל. אנחנו עובדים קשה, הצוות מכין אותנו כמו שצריך ואנחנו מחכים למשחק".

שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו. דני מרון
יכבוש גם בבלומפילד? איתמר שבירו/דני מרון

טריוויה

* 37 מפגשים היו עד כה בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 10:13 בניצחונות ועוד 14 משחקים לא הוכרעו.

* קרית שמונה לא ניצחה את הפועל תל אביב במשחק חוץ מאז אוגוסט 2015 (0:3 בבלומפילד). היו מאז שני ניצחונות אדומים וארבע תוצאות תיקו שונות: 3:3, 0:0, 2:2 ו-1:1.

* הפועל תל אביב עצרה את מבול הספיגות ושמרה על שער נקי בשני המחזורים האחרונים. שלושה משחקים ללא ספיגה? את זה היא לא עשתה מאז פברואר 2021.

* עירוני קרית שמונה לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה (0:2 בחוץ על נס ציונה). מדובר בשמונה משחקים וברצף הכי ארוך שלה מאז אמצע עונת 2019/20, אז ספרה תשעה ללא ניצחון (שלוש נקודות מתוך 27, לעומת חמש נקודות מ-24 ברצף הנוכחי).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: בלומפילד

תוצאות משחקי השבת:

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3
בני סכנין - הפועל חדרה 4:1
סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 2:0
מכבי נתניה - מכבי בני ריינה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully