וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מזהירים: "אסור להיסחף עם הקהל ולהפקיר את ההגנה"

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 17:54

בבירה מבינים כי חילופי המאמנים בהפועל חיפה יהפכו את המשחק בשבת (20:15, ספורט4) לכזה "עם הרבה עצבים". רוני לוי יבצע שינויים בהרכב בבכורה, שחקן: "פיטורי קלינגר לא מנקים אותנו מאשמה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה בשבת (20:15, ספורט4) בתקווה להשיג ניצחון שלישי ברציפות ולהתחיל לברוח מהתחתית. המאמן יוסי אבוקסיס לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים והפגין יכולת טובה, בעיקר במשחק האחרון באשדוד, משחקה הטוב ביותר של הקבוצה העונה.

יחד עם זאת, בבית"ר יודעים שבהפועל חיפה יש מאמן חדש, רוני לוי, ולכן היא תשחק שונה מאשדוד. היא תבוא ותחכה מאחור, תשחק מבוקר ומסודר כדי לעצור קודם כל את התקופה הרעה, וזה סוג אחר של משחק. בבית"ר אמרו: "צריך הרבה עצבים במשחק הזה, לא להתלהב ולהיסחף יותר מדי עם הקהל ולהפקיר את ההגנה, כי כשאנחנו סופגים אנחנו לא מנצחים".

בשל כך, אבוקסיס הדגיש לאורך כל השבוע באסיפות את העבודה שעושה כל הקבוצה בסיוע להגנה, המשיך להחמיא לחלק הקדמי על העבודה במגרש, ומבקש מכולם להמשיך באותה הדינמיות. כעשרת אלפים צופים צפויים להגיע לטדי במוצ"ש ולתמוך בקבוצה.

ב-Winner מעריכים שבית"ר ירושלים תמשיך במומנטום והעניקו יחס של 1.95 לניצחון שלה, לעומת 3.00 לניצחון של הפועל חיפה ו-3.05 לתיקו. האדומים מהכרמל בונים על אפקט חילופי המאמנים, אבל גם תחת רוני לוי הם עדיין סובלים מלא מעט בעיות, ויוסי אבוקסיס יוכל לנצל זאת כדי להמשיך ולהתקדם לעבר חוף מבטחים.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, טרזייה תומא, עדי יונה, דנילו אספרייה, ירדן שועה, יון ניקולאסקו.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ממשיך לשים דגש על ההגנה. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

הפועל חיפה

האדומים-שחורים יקוו לצאת לדרך חדשה אחרי פיטוריו של ניר קלינגר ומינויו של רוני לוי למאמן הקבוצה. לוי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, אליו ישוב חנן ממן, כאשר עושה רושם שישנה התלבטות בעמדות המגנים.

"כולנו מבינים שהפיטורים של קלינגר לא מנקים אותנו מאשמה", אמר שחקן בכיר בהפועל חיפה. "חייבים להתחיל לשנות גישה ומשחק בטדי זו תמיד הזדמנות טובה לפתוח דף חדש".

בלי קשר למשחק, רוני לוי צפוי להיפגש בתחילת השבוע עם מאמן קבוצת הנוער, רם בן מיכאל, ולאחר מכן יחליט מי יהיה עוזר.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא, דודי טוויטו, תמיר גלזר, לירן סרדל, חנן ממן, מוחמד קמארה, גידי קאניוק, אלון תורג'מן.

מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם יואב כץ. הפועל חיפה, אתר רשמי
רוני לוי לצד יואב כץ באימון הבכורה/אתר רשמי, הפועל חיפה

טריוויה

* עד כה היו 95 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר ירושלים מובילה 30:34 בניצחונות ועוד 31 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בית"ר שמרה על שער נקי בשלושת הניצחונות שלה העונה והתקדמה למקום התשיעי, אבל בששת ההפסדים ספגה 19 שערים שמציבים אותה עם ההגנה הגרועה בליגה.

* הפועל חיפה ללא ניצחון מאז ה-0:2 על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה. יש לה חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים.

* בחוץ המצב אפילו קשה יותר, כשהפועל חיפה ללא ניצחון מאז ה-0:1 בנוף הגליל בינואר האחרון. מדובר בשישה הפסדים לצד חמש תוצאות תיקו.

* בית"ר היא הקבוצה היחידה פרט למכבי חיפה שעדיין לא סיימה בתיקו העונה.

* רוני לוי, שיערוך בכורה כמאמן הפועל חיפה מול אחת האקסיות שלו, לא הפסיד ליוסי אבוקסיס מאז אוגוסט 2015 (אז אימן את מכבי חיפה שהובסה בביתה 3:0 במחזור הפתיחה על ידי בני יהודה). מאז רשם לוי שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

משחקי המחזור ה-10 בליגת העל

שבת, 17:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:45: בני סכנין - הפועל חדרה
שבת, 18:45: סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully