וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה: "התסריט הזה קרה גם בליגה. אסור שזה יחזור"

26.10.2022 / 8:15

בקבוצה קיבלו בהבנה את התבוסה מול פ.ס.ז', הודו ש"מתסכל לשחק נגדם" והסבירו ש"בלתי אפשרי לעצור את הכוכבים שלהם", אבל לא אהבו את הרפיון ההגנתי. סק שהיה נקודת האור (וקיבל יחס "מיוחד" מניימאר) צפוי לפתוח נגד אשדוד בשבת: "הוא מתחבר יותר ויותר". בכר שוקל רוטציה

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

1. כאשר במכבי חיפה הבינו שדניאל סונדגרן לא יוכל לשחק נגד פריז סן ז'רמן, הצוות המקצועי בראשות ברק בכר קיבל החלטה: למרות היעדרותו של המגן השבדי, הקבוצה לא תשנה את הסגנון שלה. אתמול (שלישי) בכר עוד ניסה לראות איך הוא יכול להפתיע את פריז ועלה במערך משתנה ודינמי, כשעלי מוחמד נע כל הזמן בין עמדת הקשר לעמדת המגן הימני. בפועל, זה הספיק מול האיכות הבלתי נגמרת של קבוצת המיליארדרים.

"ידענו שאם נבוא ונשחק את המשחק שלנו עם לחץ גבוה, זה יוכל גם ללכת לכיוון של תבוסה, אבל יש החלטה של כמה שנים בקבוצה שלא משנה מול מי - אנחנו נשחק את המשחק שלנו. זה מה שעשינו", אמרו בקבוצה.

בחיפה נזכרו כמובן בתבוסה לטוטנהאם בתוצאה זהה בעונה הראשונה של בכר כמאמן הירוקים, וטענו שמאז הקבוצה אמנם השתפרה משמעותית, אבל עדיין מול הקבוצות הטובות בעולם, המשחקים תלויים בעיקר היריבה. "כשעומדת מולך שלישייה כל כך מהירה ומגוונת, כמעט בלתי אפשרי לעצור אותם", אמר אחד השחקנים. "הם פשוט עושים מה שבא להם על המגרש. בחלקים רבים במשחק זה אפילו מתסכל".

בחיפה התעודדו משני השערים שכבשו, אבל לא אהבו את העובדה שהקבוצה הייתה חשופה מאוד להתקפות מעבר של פריז. "אסור שזה יחזור. זה קרה גם כמה פעמים בליגה. נהיה חייבים לשפר את זה", אמרו במועדון.

למרות התבוסה, לחיפה עדיין יכולה לסיים במקום השלישי בבית ח' ו"ליפול" לליגה האירופית. הירוקים מבינים שיהיו חייבים לכל הפחות נקודה מול בנפיקה, וכבר אתמול הבהירו שהם מאמינים שזה אפשרי. "בבית כל קבוצה תתקשה מולנו. אנחנו יכולים לעשות את זה", הצהיר אחד השחקנים. "אם נסיים במקום שלישי בבית כזה, זו תהיה סנסציה אדירה. אנשים אמרו שנסיים ללא נקודות וללא שערים, אז אנחנו רוצים לסיים את המשימה ולהדהים את כולם".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. Xavier Laine, GettyImages
משימה בלתי אפשרית. אצילי עם מסי בסיום/GettyImages, Xavier Laine

2. כשבוגדן פלאניץ' עזב, חיפה החליטה לצרף שני שחקנים זרים. עבדולאי סק היה אמור להיות בכיר יותר מדילן בטובינסיקה, אבל ראה את חברו מבלגיה נכנס לעניינים מהר יותר, והפך לזר השישי ברוטציה. אתמול סק פתח בהרכב ואמנם היה שותף לחורים בהגנה, אך סיים ערב חלומי מבחינתו עם צמד בפארק דה פראנס. "אף אחד לא היה מהמר שסק יכבוש צמד. אין ספק שהוא יזכור את המשחק הזה כל החיים", אמר אחד השחקנים.

סק היה במרכז העניינים גם אחרי שביצע עבירה גסה על קיליאן אמבפה, דבר שהרגיז מאוד בעיקר את ניימאר. במשך דקות ארוכות גם אחרי שהסתיים העימות ביניהם, ניימאר העביר ביקורת על סק במגרש אך בחיפה הבהירו שמדובר בשחקן הוגן מאוד שאיחר בתיקול אך לא התכוון לבצע עבירה גסה על אמבפה.

סק צפוי לפתוח גם נגד מ.ס אשדוד כדי לתת מנוחה לאחד משני הבלמים המרכזיים, בטובינסיקה ושון גולדברג. "לאט לאט עבדולאי מתחבר יותר ויותר לקבוצה", אמרו במועדון, "הבאנו שני בלמים טובים ועוד יראו את זה גם בנוגע לסק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק מול שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
נקודת האור. סק מול אמבפה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

3. מיד בסיום המשחק ברק בכר הבהיר שהקבוצה עוברת להתרכז במ.ס אשדוד. המאמן יבהיר כבר היום לשחקנים שהמשחק בשבת הוא החשוב ביותר. בכר יחליט ביום שישי לפי המצב הפיזי של השחקנים האם לבצע רוטציות ואם כן, באיזו מידה. "אין ספק שהליגה היא הדבר הכי חשוב. המטרה החדשה של המועדון היא לייצר רצף של העפלות לשלב בתים אירופי ברמות הגבוהות. בשביל זה צריך לזכות באליפות", הסבירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully