וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושאי דגל פלסטין יורחקו, אל חלאיפי התנצל בפני שחר שלא הגיע לישראל

25.10.2022 / 16:57

משטרת פריז הזהירה את האוהדים המקומיים: "סכנת הרחקה מהאצטדיון למי שלא יכבד את הכללים". הנשיא אירח את בעלי מכבי חיפה, לה החמיאו הצרפתים: "הוכיחה שהיא שייכת לליגת האלופות"

אוהדי מכבי חיפה מעודדים לקראת המשחק נגד פריז סן ז'רמן/צילום גולשים

בידיעה שחברי ה"קולקטיף", ארגון האולטראס של פריז סן ז'רמן, תכננו להביע תמיכה בפלסטין באמצעות הנפת דגלים ביציעי הפארס דה פראנס במשחק נגד מכבי חיפה הערב (שלישי, 22:00) במסגרת ליגת האלופות, משטרת פריז הזהירה בהודעה רשמית: "כל מי שיישא דגל של מדינה שאינה מיוצגת על ידי שחקן מפריז סן ז'רמן או מכבי חיפה - יורחק מהאצטדיון".

שעות ספורות לפני שאלופת צרפת תארח את מקבילתה מישראל, התקיימה היום הארוחה הרשמית שנערכת בין הנהלות המועדונים לפני כל משחק במסגרת ליגת האלופות. נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי הקטארי, אירח את בעלי מכבי חיפה יעקב שחר במסעדה יוקרתית בעיר בנוכחות הנהלות המועדונים ומשקיף אופ"א, היווני לוקאס סיטורופוס.

במכבי חיפה סיפרו כי אל חלאיפי ביקש להודות לנשיא שחר על האירוח הנהדר לו זכתה פריז סן ז'רמן בביקורה בחיפה והתנצל על כך שלא יכול היה להגיע למפגש בישראל. כמו כן, מנכ"ל המועדון הפריזאי, ז'אן קלוד בלאן, הודה שבפ.ס.ז' התרשמו מהאצטדיון בחיפה ומהאווירה שהשרה הקהל הירוק. ראשי פ.ס.ז' גם סיפרו לאנשי מכבי חיפה כי עקבו בעניין אחרי הניצחון על יובנטוס, "שהוכיח כי מכבי חיפה שייכת למפעל ולבית המורכב שהוגרלה אליו, גם מבחינה ארגונית וגם מבחינה מקצועית".

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בארוחה המסורתית לפני המשחק בפריז נגד פ.ס.ז'. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בארוחה המסורתית לפני המשחק בפריז נגד פ.ס.ז'/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

בנוסף, המשקיף היווני הודה שהוא נהנה ממכבי חיפה כאשר זו ניצחה בפיראוס את אולימפיאקוס בדרך לשלב הבתים של המפעל, מכיוון שהוא אוהד של פאניוניוס.

בסיום הארוחה, הצדדים נפרדו בהחלפת מתנות ואיחולי הצלחה לקראת ההתמודדות המסקרנת הערב ב-22:00 בפארק דה פראנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully