וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב ישיר על המקום הראשון: הפועל חולון מארחת את גלאטסראיי

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 15:08

חמושה באנג'לו קלויארו ובמאמן מבטיח שהגיע מצסק"א מוסקבה, הקבוצה הטורקית תתארח בישראל ביום רביעי (19:30) למשחק בין שתי המושלמות היחידות בבית ג'. המנצחת תזכה במקדמה משמעותית לקראת הבטחת הכרטיס לטופ 16

תקציר יורוקאפ: פריז באסקט - הפועל תל אביב 100:86/ספורט1

הפועל חולון פתחה את העונה האירופית שלה בדיוק במקום שבו הפסיקה אשתקד. אף שהיכולת לא תמיד משכנעת, ומשחק ההתקפה חורק לעיתים, היא עומדת על מאזן 0:2 בשלב הבתים של ליגת האלופות, ונראה שמקומה בפלייאין קרוב להיות בטוח. אלא שהסגולים, בוגרי פיינל פור 2022, רוצים את המקום הראשון - ואת הכרטיס האוטומטי לטופ 16.

כדי לעשות זאת, הם לא יוכלו לחמוק מלהכניע את היריבה הישירה שלהם על ראשות בית ג', גלאטסראיי, שניצחה ממש כמוהם את פילו אוסטנד ולגיה ורשה בשני המחזורים הראשונים, אבל בהפרש גבוה בהרבה - 29 נקודות לעומת שמונה. מחר (רביעי, 19:30) ייפגשו השתיים בהיכל טוטו, ובחולון, שספגה השבוע הפסד ביתי ראשון העונה לבני הרצליה, מבינים היטב את חשיבות המשחק.

גלא, מחזיקת היורוקאפ ב-2016 שגם הגיעה לרבע גמר היורוליג שנתיים מוקדם יותר, לא זכתה לעדנה מאז המעבר לליגת האלופות. אשתקד היא הודחה בטופ 16, וב-2021 סיימה את דרכה כבר בשלב הראשון, ובכל זאת, את העונה החולפת סיימה במומנטום חיובי.

אנג'לו קלויארו שחקן גלאטסראיי. ליגת האלופות, אתר רשמי
יריבה מוכרת. אנג'לו קלויארו/אתר רשמי, ליגת האלופות

אנדראס פיסטיוליס היווני, ששימש עוזרו של דימיטריס איטודיס בצסק"א מוסקבה, מונה למאמן הראשי עם פרוץ המלחמה באוקראינה והצעיד אותה לרצף של עשרה ניצחונות - שהסתיים בהדחה מותחת ודרמטית בידי אלופת אירופה אנאדולו אפס, 3:2 בחצי גמר הפלייאוף.

העונה הזאת החלה בחריקות של הטורקים, שלצד הניצחונות ב-BCL עומדים על מאזן של ניצחון בודד לעומת שלושה הפסדים בליגה המקומית. הם הנחיתו כמה וכמה זרים "ישראלים": אנג'לו קלויארו הגיע ממכבי תל אביב (14 נקודות למשחק עד כה) , אקס עירוני נס ציונה בריאן אנגולה הצטרף ובינתיים מאכזב (6.5 נקודות, 1 מ-8 לשלוש) וריימר מורגן יפגוש קבוצה מליגת העל, עשור לאחר שעזב את הארץ ואת תחנתו השלישית בה, ברק נתניה (7.5 נקודות).

המנהיג האמיתי של גלאטסראיי הוא הרכז הוותיק די בוסט, שעמד על 19 נקודות ושבעה אסיסטים בשני המחזורים הראשונים. בגיל 33, בוסט מאיים בעיקר מחוץ לקשת: עד כה העונה הוא זרק 53 שלשות בשישה משחקים בכל המסגרות (פגע ב-37.7%) לעומת 12 זריקות בלבד לשתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully