וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם לא מאמין למראה עיניו: הטור של דני דבורין

25.10.2022 / 14:58

דני דבורין על מכבי נתניה המאכזבת, ועל מאמנה שלא מכבר דיבר על "כדורגל מלהיב ומענג" • וגם: מה עובר על רונאלדו? • הטור של דבורין

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

אמש (ב') לאחר שמכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי נתניה, היא הותירה אותה במקום האחרון בטבלה, כשבמאזנה רק 6 נקודות. איש לא האמין שכך תראה נתניה, ובטח שלא מאמנה, בני לם.

ביוני האחרון פתחה הקבוצה מעיר היהלומים את אימוניה לעונת הכדורגל, וזאת לאחר שסיימה במקום הרביעי בטבלת ליגת העל, וגרפה מחמאות רבות על יכולתה הגבוהה ועל משחקה ההתקפי. בני לם קיווה והאמין ששחקניו ימשיכו להלהיב, וששוב תהיה זאת נתניה ההתקפית, כיאה לקבוצת בעלת שאיפות לצמרת.

ואלה מקצת הדברים שאמר לם במסיבת העיתונאים שקיים בפתיחת העונה: "אנחנו רוצים להציג את הכדורגל המלהיב והמענג שלנו, לספק משחקים טובים ותוצאות טובות. כל הכדורגל הישראלי נהנה ממכבי נתניה. אין סיבה שלא נמשיך את הדרך שלנו", עד כאן דבריו. אבל, נכון לעכשיו, דיבורים לחוד ומציאות לחוד.

בני לם לא שכח לאמן, אבל עובדה היא שמכבי נתניה צברה עד כה רק 6 נקודות מתוך 27 אפשריות, והיא נושאת על גבה את כל קבוצות הליגה. האמת היא שדברים כאלה קרו בעבר בעולם הספורט, ולא תמיד ישנו הסבר לשינוי הכל כך קיצוני. למעשה הליגה עדיין רחוקה מסיומה, ולי קשה להאמין שמכבי נתניה תישאר עוד לאורך זמן במקום האחרון. העניין הוא שעל מנת להתחיל במסע התאוששות, אל להם, לשחקני הקבוצה ולמאמנה, להלקות את עצמם. הדרך היחידה לשנות כיוון היא לדבר פחות, להתחיל בעבודה קשה, ולנסות להתעלם (עד כמה שניתן) מרעשי הרקע. אם יעשו כך יוכלו לשוב למסלול.

יתכן שדווקא ההצלחה הגדולה מהעונה שעברה השכיחה מהם את העובדה שכל עונה עומדת בפני עצמה, וכי בכדורגל עליך להוכיח את יכולתך בכל משחק ומשחק. לספורטאים גדולים וקבוצות גדולות היכולת להתמיד בכך, אחרת הן היו במקום אחר. בינתיים קשה לומר זאת על מכבי נתניה, ובני לם, כנראה יותר מאחרים, מסתכל היום על הטבלה ולא מאמין למראה עיניו.

○ ○ ○

ומכאן לנושא אחר. כשקבוצת מנצ'סטר יונייטד החתימה את כריסטיאנו רונאלדו, קשה היה לחשוב על מצב שבו כוכב העל של הכדורגל ישב אצלה על הספסל. אולם העונה, משהגיע מאמנה החדש, ההולנדי טן האח, הפך רונאלדו לעוד אחד משחקני הסגל. הוא לא עוד הכדורגלן שאי אפשר בלעדיו, ומבחינתי זהו סיפור כדורגל עצוב.

כריסטיאנו וליאו מסי הם גדולי השחקנים של התקופה, ואם החלוץ הפורטוגלי לא בטוח בהרכב הפותח, אז לשם מה הוא חזר לאולד טרפורד? לא חבל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully