וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "מדברים על פלייאוף עליון, בזמן שאנו מסובכים בתחתית"

24.10.2022 / 8:04

בהפועל תל אביב מתוסכלים מהמיקום בטבלה, העונש הכבד של בין הדין והמשחקים ללא קהל שבדרך, אך יש כאלה במועדון שעדיין מסתכלים על פלייאוף עליון ומשוכנעים שאפשר להיות שם

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

בהפועל תל אביב היו מאוכזבים לאחר התיקו 0:0 מול הפועל חדרה, כאשר לפני המשחק דיברו על כך כי בעקבות תוצאות המחזור הקבוצה חייבת לחזור עם ניצחון. שחקנים בקבוצה אף אמרו בסיום: "יש תחושה במועדון כאילו אוטוטו אנחנו מתחילים לנצח ולעלות לכיוון פלייאוף עליון, אנשים כאן מדברים על פלייאוף העליון וזה שסכנין ואשדוד עם 13 נקודות ואפשר לעשות את זה, אמנם זה אפשרי אבל לא בזה צריך להתעסק בזה, לא מבינים שכרגע אנחנו מסובכים בתחתית ויהיה קשה לברוח משם".

דראפיץ' ניסה לשנות במחצית כשהוציא את רומארטו והכניס את עומר סניור בהרכב התקפי יותר, אך נראה שפרט להישאם לאיוס החלק הקדמי של הקבוצה מתקשה לסכן את השער. איכשהו בכל הפאזל הזה נראה שדן איינבינדר מגיע להרבה יותר מצבים מסוכנים משחקני החלק הקדמי, כאשר גם בשבוע שעבר נגד ריינה הוא זה שפתח את הסכר.

אלן אוז'בולט, שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא פוגעים, אבל עדיין הכל פתוח. הפועל מאוכזבת/קובי אליהו
סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין מתחת לקו האדום. דראפיץ'/קובי אליהו

שצוות מקצועי מתכנן את העונה הוא עורך חישובים איך יוכל להגיע לכמות מסויימת של שערים בעונה ומסמן שחקנים ששווים כל אחד כמות ראויה של שערים. בהפועל תל אביב אי אפשר לראות שזה קורה עם אף אחד משחקני החלק הקדמי. אוז'בולט לא דומה לזה של הפועל חיפה, סניור מוכשר אך עדיין לא הוכיח את עצמו, את הקריירה של זריהן אנחנו מכירים וגם רז טוויזר זה עדיין לא זה. דראפיץ' ככל הנראה יחזק את החלק הקדמי בינואר, אך עד אז הוא צריך לקבל שערים מהשמות שהזכרנו קודם.

ובתוך כל זאת חובה לציין את הישאם לאיוס, שרמת הכישרון, היכולת והעבודה שלו הם משהו שלא רואים כל יום בליגה הזאת. שחקן איכותי שקשה לראות אותו נשאר בהפועל תל אביב מעבר לעונה הנוכחית. קבוצות יריבות כבר מסמנות את לאיוס ומהר מאוד השחקן שמולו מקבל עזרה, אך עדיין, בחלק הקדמי של האדומים הוא היחיד שמתפקד ומחזיק את הקבוצה על הגב שלו.

בהפועל תל אביב יגישו השבוע את הערעור בנוגע לעונש שנגזר עליהם על ידי בית הדין בעקבות אירועי הדרבי. אם לא יהיה שינוי בהחלטה, אזי הקבוצה תארח את קרית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל חיפה ללא קהל ומשחק רדיוס נוסף עם קהל ייערך מחוץ לבלומפילד. במועדון אמרו על כך: "יש כאן נזק כלכלי וגם מקצועי, צריך את הקהל בתקופה כזאת, זה היתרון שלנו מול רוב הקבוצות שאנחנו נאבקים איתן למטה". אגב, אם העונש לא ישונה, בעקבותה נזק הכלכלי כל שינוי שייעשה בינואר יגיע מכסף שיתפנה משחרור שחקנים מהסגל ולא מהגדלת התקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully