וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן ייעדר 10-12 שבועות, מחמוד ג'אבר ינסה למנוע התערבות כירורגית

23.10.2022 / 21:20

המגן עבר MRI שגילה לו קרע מלא ברצועה הצדית של הברך. קשר מכבי חיפה, שצפוי היה לחזור אחרי פגרת המונדיאל, יקבל זריקה מיוחדת כדי לנסות למנוע ניתוח

תקציר: קרית שמונה - מכבי חיפה 3:2/ספורט1

קשר מכבי חיפה מחמוד ג'אבר עשוי לעבור הליך כירורגי שישבית אותו לזמן ארוך יחסית, ויעכב משמעותית את חזרתו לפעילות. כידוע, ג'אבר נפצע לפני תחילת העונה ולמעשה עוד לא שותף בה, כשלפני שבוע הודיעה האלופה כי הוא צפוי לשוב למגרשים אחרי פגרת המונדיאל. למרות זאת, לוואלה! ספורט נודע שחזרתו עלולה להתעכב באופן ניכר עקב קשייו להשלים את השיקום.

במועדון ובסביבת השחקן עושים הכל כדי להימנע מניתוח, ובימים הקרובים יקבל השחקן זריקה מיוחדת בניסיון אחרון לסיים את הליך השיקום באמצעות טיפול שמרני וללא צורך בהתערבות כירורגית. אם זה לא יעזור, ייתכן שהקשר ייכנס לניתוח וימשיך להיעדר בחודשים הקרובים. "אנחנו מנסים כל טיפול שמרני שאפשר ללא ניתוח", סיפר גורם המעורה בפרטים. בכל מקרה, מסתמן כי ג'אבר וגם סוף פודגוראנו לא יחזרו לפעילות עד לאחר פגרת גביע העולם.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
מתקשה להחלים מהפציעה. ג'אבר/לירון מולדובן

שחקן נוסף שייעדר בתקופה הקרובה הוא דניאל סונדגרן, שלא יצא עם הקבוצה למשחק החוץ נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, ונשאר בארץ כדי לעבור בדיקת MRI שאישרה: השחקן סובל מקרע מלא ברצועה הצדית בברכו. בהחלטת הצוות הרפואי השחקן יחל בשיקום ואמור לשוב לאימונים מלאים תוך 10-12 שבועות, כך שהוא ייעדר לתקופה ארוכה מאוד.

גם באשר לדולב חזיזה קיים ספק גדול לגבי חזרה לפני המונדיאל. בחיפה מאמינים שהוא עשוי ליטול חלק במשחק או שניים לפני הפגרה, אך רק אם יהיה כשיר במאת האחוזים. אם זה לא יהיה המצב, בקבוצה לא יסכנו אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה סאן מנחם עם עומר אצילי. מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה המריאה לפריז. מנחם ואצילי/אתר רשמי, מכבי חיפה

ללא ארבעת השחקנים הנ"ל, הירוקים המריאו היום (ראשון) לצרפת בליווי אלפי האוהדים שיגיעו לתמוך בהם בפארק דה פראנס. המאמן ברק בכר עשוי לחזור למערך של שלושה בלמים, אך ההחלטה הסופית טרם התקבלה. "נגיע כמו בכל משחק העונה. ברור שאנחנו אנדרדוג, אבל הראינו שאנחנו באים לכל משחק לשחק את המשחק שלנו ולא להתבטל", אמר שחקן במכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully