וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה עשוי לבצע שינויים: "לא הצלחתי להוריד את השחקנים לקרקע"

23.10.2022 / 9:02

מאמן הפועל ירושלים יעבוד עם שחקניו על מצבים נייחים בעקבות הקלות בה כבשה הפועל באר שבע: "אין לי הסבר". דון סדריק בתמונת ההרכב לסקציה נס ציונה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

בהפועל ירושלים קיבלו בהבנה את התבוסה 4:1 להפועל באר שבע בטדי, כאשר במועדון אומרים כי "גם משחקים כאלה יש, שיחקנו מול קבוצה חזקה שהעובדה שהגענו מעליה בטבלה לא ריאלית, צריכים להיות מציאותיים".

ייתכן כי לקראת המשחק הבא יערוך המאמן זיו אריה מספר שינויים בהרכב כדי להתחיל לרענן אותו, לאחר שפחות או יותר רץ עם אותם 11 מתחילת העונה, כאשר שחקנים כמו דון סדריק עשויים לקבל הזדמנות בהרכב.

שחקן הפועל ירושלים סדריק דון מול איאד אבו עביד, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יזכה לקרדיט בהרכב? דון סדריק/ברני ארדוב

בצוות המקצועי יעבדו לא מעט על מצבים נייחים לאור הקלות בה הפועל באר שבע כבשה מולה, גם כי במועדון יודעים שכל הפסד הוא פוטנציאל לתחילתו של משבר וירצו לעצור זאת כבר במשחק הבא נגד נס ציונה: "סקציה קבוצה קשה, כמו כל הליגה בה אין ניצחון קל, ואם לא נבוא באותה הגישה שבאנו מפתית העונה אז התקופה הטובה תהפוך לרעה".

גוני נאור סיכם: "פתחנו לא טוב את המשחק, לא קל לחזור משני גולים מהירים, ניסינו אבל זה לא הצליח. באנו מוכנים לנייחים, אבל כמו שזיו אמר לא התארגנו מהר, היינו רכים במאצ' אפ וקיבלנו גולים, לא קיבלנו גולים של משחק אלא בנייחים. נתאושש ונחשוב על נס ציונה, אין משהו אחר".

זיו אריה, שלא הסתיר את חוסר הסבלנות שלו לשאלות בנוגע לנייחים, אמר: "הגענו לא טוב מנטאלית, התבלבלנו, היינו רכים, לא הגבנו כמו שצריך, זהו בגדול, אין יותר מדי מה להגיד. אין לי הסבר לנייחים, לא שמרנו טוב, לא התארגנו טוב, היינו רכים כמו כל המשחק. אני לא מבין את השאלות האלה על הנייחים, אמרתי שלא הצלחתי להוריד את השחקנים לקרקע השבוע, אין לי תשובות מעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully