וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ צפוי לפטר את ניר קלינגר, יפנה לרוני לוי ולקובי רפואה

23.10.2022 / 8:37

בעלי הפועל חיפה נמצא בישראל ונראה כי בימים הקרובים יבצע שינוי על הקווים: "אי אפשר להיראות ככה", אמרו במועדון אחרי נס ציונה

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 1:0/ספורט1

ניר קלינגר צפוי לסיים את תפקידו בתור מאמן הפועל חיפה, יממה אחרי שהקבוצה הפסידה 1:0 לסקציה נס ציונה. בעלי המועדון, יואב כץ שנמצא בארץ, בינתיים לא נכנע ללחץ של גורמים מתוך ומחוץ למועדון שביקשו לפטר את המאמן עוד לפני המשחק מול העולה החדשה, אלא שבעקבות ההפסד הלחץ במועדון גדול עוד יותר וכך גם הלחץ על כץ להיפרד מהמאמן.

בהפועל חיפה מעריכים שכעת כץ יסיים את תפקידו של קלינגר והמועמדים המובילים להחליפו הם רוני לוי וקובי רפואה, כשגם שמו של מרקו בלבול עדיין על הפרק. האוהדים דורשים לא רק את פיטוריו של קלינגר, אלא שינוי של כל המערך המקצועי של המועדון - משמע לא רק שינויים מהותיים בצוות המקצועי, אלא גם בהנהלה.

יואב כץ, בעלים הפועל חיפה. שלומי גבאי
עד כמה יחליט לשנות? יואב כץ/שלומי גבאי

כץ, שכאמור נמצא בארץ בימים אלו, התעקש בעבר שהמאמנים שהוא ממנה יימשיכו לעבוד עם הצוות הקיים ולא מן הנמנע שאותה דרישה תהיה גם מרוני לוי או מקובי רפואה. לוי, אגב, מעוניין שאריק בנדו יגיע איתו כעוזר מאמן אם אכן יהיה המאמן הנבחר להחליף את קלינגר. בנדו בעבר כבר היה במשא ומתן עם כץ למשרת האימון, אך אז היה זה טל בנין שנבחר לאמן.

בהפועל חיפה מלאים בביקורת גם לשחקנים ששוב היו נראים כבויים מאוד: "יש פה סגל שעלה מיליונים", אמר גורם בקבוצה, "לא יכול להיות שניראה ככה אנמיים מול כל הקבוצות בליגה. צריך שינוי אדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully