וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בצרפת הסכימו: עוד 150 כרטיסים יוקצו לאוהדי מכבי חיפה

22.10.2022 / 14:00

בעקבות הלחץ מישראל, יופשרו כרטיסים נוספים ליציעי האורחת. בצרפת מעריכים: אלפי ירוקים ינסו להגיע ליציעים של אוהדי פ.ס.ז'

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה הודיעה היום (שבת) שהרשויות בצרפת הסכימו להפשיר 150 כרטיסים נוספים שיוקצו לאוהדי מכבי חיפה ביציע האורחים במשחק נגד פריז סן ז'רמן ביום שלישי. לא מדובר בבשורה של ממש עבור האוהדים הירוקים, שחטפו במהירות את 1,500 הכרטיסים הקודמים שהוקצו לקבוצה ועל פי הערכות, רבים מהם יגיעו לפריז ללא כרטיס, בניסיון להיכנס בכל זאת לאצטדיון פארק דה פראנס.

אמש גם ראשת עיריית חיפה עינת קליש-רותם נרתמה למאמצים הכבירים לסייע לאוהדים, ונפתה לראשת עיריית פריז אן אידלגו בנושא. "אוהדים רבים של מכבי חיפה צפויים להגיע לאצטדיון במטרה להיות חלק מהאירוע. לאחרונה למדתי שלרבים מאוהדי חיפה ישנה בעיה להשיג כרטיסים למשחק ואמנם אנחנו רק ימים ספורים לפני ההתמודדות, אך אני תוהה אם באפשרותך לשוחח עם הגורמים הרלוונטיים ולבדוק אם ניתן לסייע בנושא", כתבה קליש-רותם.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כמה אוהדים יישארו בידיים ריקות בשלישי בפריז? אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה בנתב"ג בדרך לפריז. פרטי, באדיבות המצולמים
הנהירה לפריז כבר החלה. אוהדי מכבי חיפה היום בנתב"ג/באדיבות המצולמים, פרטי

בצרפת פורסם היום כי על פי הערכות, יותר מ-6,000 אוהדים של מכבי חיפה יגיעו לפריז לקראת המשחק, למרות שפחות מרבע מהם מחזיקים בכרטיס. על פי ההערכות, רבים מהם ינסו "להסתנן" ליציעים שאמורים להיות מאוכלסים אך ורק באוהדים של פריז סן ז'רמן.

הרכבת האווירית של אוהדי חיפה החלה כבר היום, כאשר כמה מאות של אוהדים טסים לפריס ולמדינות סמוכות. ההערכות הן כאמור שכ-6,000 אוהדים של חיפה יגיעו לצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully