וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת עיריית חיפה פנתה לראשת העיר פריז כדי שתסייע עם הכרטיסים

21.10.2022 / 9:53

מכבי חיפה לא מוותרת על האפשרות להשיג לאוהדיה מאות כרטיסים נוספים למשחק נגד פ.ס.ז' וכעת הצטרפה למאבק גם קליש-רותם

הסיכום השבועי של ספורט1 (20.10.22)/ספורט1

מכבי חיפה לא מוכנה לוותר על האפשרות לקבל מאות כרטיסים נוספים לטובת אוהדי הקבוצה למשחק ביום שלישי בפריז, וכעת גם ראשת העיר עינת קליש-רותם הצטרפה למאמצים הכבירים בניסיון לסייע.

אתמול (חמישי) פנתה קליש-רותם לראשת עיריית פריז, אן אידלגו, וכך כתבה: "ישנה ציפייה גדולה בחיפה לקראת המשחק ב-25 באוקטובר בין פריז סן ז'רמן למכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות ואוהדים רבים של מכבי חיפה צפויים להגיע לאצטדיון במטרה להיות חלק מהאירוע. לאחרונה למדתי שלרבים מאוהדי חיפה ישנה בעיה להשיג כרטיסים למשחק ואמנם אנחנו רק ימים ספורים לפני ההתמודדות, אך אני תוהה אם באפשרותך לשוחח עם הגורמים הרלוונטיים ולבדוק אם ניתן לסייע בנושא".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ממתינים לפתרון. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

כזכור, מכבי חיפה הודיעה השבוע כי לטובת אוהדיה הוקצו 1,500 כרטיסים בלבד על אף שעל פי תקנון אופ"א היא אמורה הייתה לקבל 900 נוספים. לטענת רשויות הביטחון בפריז, סיבות ביטחוניות הובילו להחלטה לגרוע כמות נכבדת של כרטיסים שאמורים היו להגיע לידיהם של אוהדי מכבי חיפה.

במכבי חיפה מעריכים שקרוב ל-6,000 אוהדים יגיעו לעיר האורות במטרה לתמוך בקבוצה ובעיקר מקווים שכולם יצליחו להיכנס לאצטדיון ושהאירוע יעבור בשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully