וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא להוביל במחצית ב-8 משחקי ליגה זה יותר מדי"

20.10.2022 / 17:14

מאמן מכבי חיפה לקראת קרית שמונה (שבת, 20:15, ספורט4): "היה לנו שם קשה בשני הביקורים האחרונים, אם נבקיע שער מוקדם יהיה לנו יותר קל. יודעים שאנחנו מתקשים בליגה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

לאחר הניצחון הדחוק על הפועל חדרה, שלושה ימים לפני משחק החוץ מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, תתארח בשבת (20:15, ספורט4) מכבי חיפה אצל עירוני קרית שמונה, בתקווה לטפס לפסגת הטבלה - לפחות באופן זמני.

היום (חמישי) ערכה האלופה הישראלית מסיבת עיתונאים, ובה אמר ברק בכר: "שיחקתי ואימנתי בקרית שמונה במשך 11 שנים, אז אני יודע כמה קשה שם - האווירה אחרת, המגרש עצמו אחר ומאוד קשה וגם הקבוצה קשה. בשני הביקורים האחרונים שלנו שם הפסדנו ועשינו תיקו שכמעט עלה לנו באליפות בשנייה האחרונה, אז יודעים שיהיה לנו קשה וגם שאנחנו מתקשים בליגה. זה משחק חשוב עם משמעות להמשך הליגה, ואנחנו רוצים להישאר בפסגה. אנחנו נגיע לקרית שמונה יום לפני כי המרחק גדול, שלא כמו במשחקים במרכז".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"יודעים שיהיה לנו קשה". בכר/מאור אלקסלסי

על כך שהקבוצה לא מצליחה להכריע משחקים בשלב מוקדם אמר בכר: "אנחנו מודעים לעניין הזה. לרוב המשחקים בליגה הגענו אחרי אירופה וכנראה שהיו לזה השלכות, אנחנו מנסים ללמוד מזה וליישם כבר במשחק הבא - שמונה משחקים לא להוביל במחצית בליגה זה יותר מדי ולא תמיד אפשר לצאת מפיגור. המטרה היא לפתוח חזק".

על סגנון המשחק של הפועל חדרה ומה מונע מקרית שמונה לא לשחק כך גם כן: "אנחנו רגילים שקבוצות מתגוננות לפנינו, זה לגיטימי - גם באירופה קבוצות התגוננו נגדנו וזה לא חדש. בדקות שהם יתגוננו אנחנו נצטרך לייצר פתרונות, ואני חושב שנגד חדרה עשינו לא מעט התקפות - כמות האיומים לשער הייתה מהגבוהות בשנים האחרונות. בסוף צריך להיות מרוכזים ואם נבקיע שער מוקדם אז יהיה הרבה יותר קל".

אם הוא מתכנן לבצע רוטציה מתוך מחשבה על המשחק בפריז באמצע השבוע: "עם כל הכבוד לפריז סן ז'רמן, בשבת זה המשחק הכי חשוב ואנחנו נעלה עם ההרכב הכי טוב שיכול לעלות. יכול להיות שנעשה שינויים, הכל יכול להיות ומי שיעלה בשבת יהיה מי שיוכל לתת 100 אחוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאוויס צ'יבוטה, עלי מוחמד שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
הזדמנות נוספת בשבת? צ'יבוטה/מאור אלקסלסי

על יכולתו של מאוויס צ'יבוטה: "אני שמח שהוא נכנס ועזר לנו עם בישול מאוד חשוב, אני רואה אצלו מגמה מאוד טובה באימונים ורצון גדול - זה בידיים שלו ואנחנו נצטרך אותו".

מתי בן שהר ייכלל בסגל: "יש לנו סגל גדול וכשאני אחשוב שהוא צריך להיות בסגל, הוא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully