וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ברוב משחקינו מתחילת השנה משחק ההגנה היה קטסטרופלי"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 13:45

מאמן בית"ר רוצה לראות את קבוצתו ממשיכה להשתפר גם מול מ.ס. אשדוד (שבת, 19:45, ספורט2): "האווירה טובה יותר, אבל יש לנו חוב גדול". דגני: "הקבוצה מתחילה להתחבר"

ספורט1: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת (19:45, ספורט2). "אשדוד קבוצה חזקה, אבל לא יודע אם להגדיר אותה פייבוריטית", אמר יוסי אבוקסיס. "בליגה שלנו יש 3-4 קבוצות חזקות, וכל השאר יכולות לנצח אחת את השניה. יש להם המון שחקנים איכותיים. מבחינת רוב המשחקים בליגה, אפשר לנצח את כולם. חייבים להמשיך את המומנטום, חייבים להיות אגרסיביים, שיפרנו את משחק ההגנה שלנו, שזה הדבר הכי חשוב לנו. אני רוצה שנהיה קבוצת הגנה טובה ולא נספוג שערים שטותיים".

המאמן הירושלמי הוסיף ואמר: "ברוב המשחקים מתחילת השנה משחק ההגנה היה קטסטרופלי. תמיד אני אומר משחק ההגנה, ולא רק ההגנה, כי הלחץ מתחיל מהחלק ההתקפי וזה מה שעזר לנו. בטח נגד אשדוד, שיש לה שחקנים איכותיים. אני רוצה שנראה את בית"ר עם עוד ביטחון, ועוד יכולות שיגיעו עם זה. מה שקרה פה, בגלל שהתחלנו את העונה כמו שהתחלנו, איבדנו את הביטחון. כל המערכת נהייתה בלחץ, וחשוב להחזיר את הביטחון, לייצב את ההרכב, לרוץ ביחד בהרכב שאני חושב שצריך לשחק. ברגע שנעשה את זה, נראה בית"ר טובה יותר. אין ספק שהאווירה יותר טובה באימונים, אבל יש לנו חוב גדול מאוד בעונה הזאת ואנחנו נמצאים עדיין עמוק למטה, אנחנו צריכים ניצחון, למען הביטחון וכדי לשפר את היכולת שלנו. אנחנו חייבים ויכולים להביא הרבה יותר מהעונה".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"אני רוצה שנראה את בית"ר עם עוד ביטחון". אבוקסיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אוראל דגני הוסיף: "אני מרגיש טוב יותר אחרי הפציעה, אבל לאט לאט איכנס לכושר ויהיה טוב. מקווים שזאת דרך חדשה למועדון, אנחנו צריכים להמשיך ולעשות משחק טוב, ולנצח. אני מאוד מקווה שאנחנו בדרך הנכונה". דגני נשאל על פתיחת העונה ואמר: "אני אישית נפצעתי, ויש עוד כמה שחקנים שנפצעו ועדיין פצועים. גם התחלנו את העונה מאוחר. אין מה להשוות בכלל את הסגל שיצא למחנה האימונים לזה של עכשיו, אז הכל השפיע".

על הצעירים בסגל אמר הבלם הוותיק: "לא פשוט לשחק בבית"ר ירושלים בתור צעיר, הקהל מאוד גדול, וכשלא הולך הקהל יודע ללחוץ אותך אם אתה פחות טוב. הצעירים חייבים לדעת להתמודד עם זה, ככה זה לשחק במועדון כמו בית"ר. אני מרגיש שהקבוצה התחברה מאוד, אנחנו המון ביחד במהלך השבוע, מתאמנים ביחד, יושבים ביחד ואני חושב שהקבוצה מתחילה להתחבר, אני מאמין בקבוצה הזאת ובתהליך הזה. אשדוד לא פייבוריטים, אין ספק שהם מעלינו בטבלה, ומשחקים טוב, אבל זה לא מעניין. מעניין מי מנצח בסופו של דבר את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully