וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק בקרית שמונה חשוב יותר מזה שבפריז": עלי מוחמד יפתח?

21.10.2022 / 13:35

מכבי חיפה מסיימת את הכנותיה למפגש "החשוב ביותר השבוע" (שבת, 20:15, ספורט4): "אין לנו עוד נקודות להפסיד". הקשר עשוי לשוב להרכב בליגת העל לראשונה זה חודש וחצי, אך גם אבו פאני בתמונת ה-11 של ברק בכר. תמיר עדי בספק מנגד, קורצקי טרם החליט אם לעמוד על הקווים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

עירוני קרית שמונה

הקשר תמיר עדי נפצע באימון המסכם והוא בספק גדול למשחק מחר (שבת, 20:15, ספורט4). הקשר שבר את האף במהלך האימון ומי שאמור להיות בהרכב במקומו הוא אופיר בנבנישתי. המאמן מנחם קורצקי, שיושב שבעה בשל מות אביו, עדיין לא החליט אם יהיה מחר במשחק ויקבל החלטה סופית בעניין רק מחר. "זה המשחק הכי קשה בליגה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל יש לנו את הצרות שלנו ונעשה הכל כדי לצאת לדרך חדשה גם מול מכבי חיפה".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, טימו מוזי, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, אריאל שרצקי, אופיר בנבנישתי, רועי קהת, ג'וזף אמבונג, איתמר שבירו.

תמיר עדי שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
בספק לחיפה. עדי/דני מרון

מכבי חיפה

מכבי חיפה תצא הערב (שישי) לבית מלון לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה (שבת, 20:15, ספורט4). האימון המסכם כבר נערך ובקבוצה מייחסים למשחק הליגה חשיבות גדולה יותר אפילו מהמשחק בפריז ביום שלישי נגד פ.ס.ז' במסגרת ליגת האלופות: "אין לנו נקודות להפסיד, המטרה היא להיות במקום הראשון בפגרת המונדיאל או לכל הפחות צמודים למקום הראשון", אמרו במועדון.

עוד אמרו בקבוצה אחרי האימון המסכם: "אין ספק שהמשחק נגד קרית שמונה הוא החשוב יותר השבוע, מחכה לנו משחק מהקשים בליגה, תמיד קשה לנו לנצח במגרש בקרית שמונה, אבל אין לנו פריבילגיה לאבד עוד נקודות".

בכר לא רק משדר לשחקניו שהמפגש בקרית שמונה הוא החשוב יותר מבין השניים, אלא גם צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו כשכרגע ישנה התלבטות רק בין עלי מוחמד (שלא פתח בליגה מאז ההפסד להפועל באר שבע בתחילת ספטמבר) לבין מוחמד אבו פאני. דולב חזיזה הפצוע ייעדר גם הפעם.

הרכב משוער: ג'וש כהן , דניאל סונדגרן, שון גולדברג, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד, פרנזי פיירו.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא פתח בליגה כבר חודש וחצי. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 41 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 15:20 בניצחונות ועוד שישה משחקים לא הוכרעו.

* בשני הביקורים האחרונים שלה בקרית שמונה, מכבי חיפה לא הצליחה לנצח: ה-1:1 עם השער הזכור של מייק אמנגה שדחה את חגיגות האליפות במאי 2021, והפסד 2:1 במחזור ה-22 בעונה שעברה.

* אותו הפסד היה הראשון של בכר ב-15 משחקי ליגה בהם אימן מול האקסית קרית שמונה (12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). גם מול מנחם קורצקי יש לו הפסד בודד (לעומת שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) מימי הפועל באר שבע. קורצקי ניצח 1:3 עם הפועל רעננה בינואר 2019.

* עירוני קרית שמונה לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה (0:2 בחוץ על נס ציונה). מדובר בשבעה משחקים וברצף הכי ארוך שלה מאז אמצע עונת 2019/20, אז ספרה תשעה ללא ניצחון (שלוש נקודות מתוך 27, לעומת חמש נקודות מ-21 ברצף הנוכחי).

* מכבי חיפה הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (חמישה הפסדים רצופים, אם כוללים את ליגת האלופות). שלושה הפסדי חוץ רצופים בעונה אחת? זה לא קרה מאז פתיחת עונת 2014/15, אז הרצף התארך לחמישה.

* מכבי חיפה טרם סיימה מחצית ראשונה ביתרון העונה וכבשה בסך הכול שלושה שערים לפני ההפסקה (לעומת 10 אחריה) - כולם של עומר אצילי. רק לבית"ר מאזן מחצית גרוע יותר.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 5202

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 17:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:45: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)
שבת, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
ראשון, 21:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully