וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה לך, ראשון

24.2.2003 / 20:59

שלא ויתרת על הליגה ועל הכבוד של אוהדייך ותודה על התיקו 1:1 מול הפועל בבלומפילד (חג'ג' פתח, בלילי השווה), שמסדר לנו צמרת פתוחה ודרבי גדול באמת. תודה וסליחה שלא האמנו

מערכת וואלה! ספורט מודה לשחקני ומאמני עירוני ראשל"צ בשם אוהדיהם, אוהדי מכבי חיפה, מכבי ת"א וחובבי המתח והדרמה הספורטיבית בשאר הם, על שבהצגה של אמונה בעצמם גרמו למוליכת הטבלה, הפועל תל אביב, לצאת עם תיקו בקושי בביתה הגאה אשר בבלומפילד.

תודה לחיים חג'ג' על שער היתרון בדקה ה-18 ולחבריו, שגם אחרי השוויון של בלילי בדקה ה-56, לא נשברו, המשיכו לשחק כדורגל וכמעט יצאו עם נצחון.

תודה על התוצאה והדרך, שאולי יעירו קצת את התחתית ושבוודאי הופכים את הקרב על האליפות למרתק ביותר לו זכינו בשנים האחרונות, ואת הדרבי התל אביבי הגדול בשבת הקרובה, בו באמת לא אכפת לנו מי ינצח, למשחק שקשה להתאפק לקראתו.

לא בדקנו, אבל אנחנו בטוחים שגם מנהלי המכירות של לוני הרציקוביץ' מצטרפים לברכות.

ערן צחובוי, אתר ספורט 5, לו אין קשר לדברים הנ"ל, מביא את סיפור המשחק:

בתפקיד פישונט: חג'ג'

אתמול זה היה שחקן עבר של הפועל ת"א, אישטוון פישונט שניצח עם בני יהודה את מכבי ת"א ונתן לאדומים הרבה סיבות לשמוח, והיום זה היה חיים חג'ג' שחקנה לשעבר של מכבי ת"א שכבש במדי ראשון לציון שער יקר שהחזיר את הכתומים עם נקודה מבלומפילד.

הראש של שחקניו של קשטן היה כנראה כבר בדרבי של יום שבת ולאחר התיקו הפער בצמרת של הפועל הוא נקודה ממכבי חיפה, וארבע נקודות מהיריבה העירונית אותה תפגוש בשבת.

מחצית ראשונה: המהפכה של קשטן לא עובדת

דרור קשטן פתח בהרכב עם פיני בלילי במקומו של עמרי אפק. מנגד זיו פלגי, מאמנה החדש של עירוני ראשל"צ, סמך על שחקני הבית שלו ופתח עם אדי אלקיים במקומו של קומרינציקי.

ראשון פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות ולא כקבוצה שהגיעה מהמקום האחרון ובאה להסתגר ולגנוב תיקו בבלומפילד. מנגד שחקניו של דרור קשטן נראו כאילו הדרבי בשבת הקרובה הוא הדבר היחיד שמעניין אותם.

בדקה החמישית כמעט עלתה הפועל ליתרון לאחר שזביאלוב נגח לשערו הוא, והדיפה של בן חמו הצילה את ראשל"צ מפיגור מוקדם.
בדקה ה- 14 הגיעה ראשון להזדמנות הראשונה שלה, שאלמלא חוסר ערנות של סבג שפספס את הכדור ארבעה מטרים מהשער של אלימלך הייתה עולה ליתרון.

ארבע דקות מאוחר יותר הגיע השער. פיטוסי הגביה כדור מימין לרחבה, סבג הגיע עם הראש לפני אלימלך, והכדור הגיע לחיים חג'ג' שמחמישה מטרים נגח לרשת החשופה, 1:0 לראשל"צ.
בהמשך המחצית המשיכה ראשל"צ לשחק ללא רגשי נחיתות ובדקה ה-40 כמעט והצליחה לכבוש שער נוסף לאחר שאודי כבודי בעט מעשרה מטרים כדור שטוח שחמק ליד הקורה של אלימלך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית שנייה: קשטן מהסס בחילוף, הפועל ברחבה

דרור קשטן לא ביצע שום שינוי עם פתיחת המחצית השנייה למרות הפיגור בו הייתה קבוצתו. הפועל החלה את המחצית השנייה עם לחץ על שערה של ראשון לציון. לא עברה דקה מפתיחת המחצית וטועמה חדר לרחבה בעט מחמישה מטרים כדור בחצי גבוה שחלף על קו השער.
בדקה ה-56 הלחץ של הפועל נשא סוף סוף פרי. קלשנקו קיבל כדור בתוך הרחבה ומקו השער הוציא כדור לתוך הרחבה, שם חיכה בלילי שמחמישה מטרים בעט בחצי מספרת כדור חלש אותו השמיט בן חמו לתוך שערו, 1:1.

הפועל המשיכה ללחוץ גם לאחר השער ודקה לאחר השער קלשנקו כמעט כבש את השני של הפועל, אך בן חמו הצליח להדוף לקרן.

ראשון לציון הצליחה להשתחרר קצת מהלחץ שהייתה בו למן פתיחת המחצית השנייה אך לא הצליחה להגיע למצבים מסוכנים ליד שערו של אלימלך. בדקה ה-76 השאיר קלשנקו כדור מצויין לבלילי שבעט גבוה מעל השער.

לא עברו שלוש דקות והפעם קלשנקו נשאר לבד מול בן חמו אך משלוש עשר מטרים בעט החוצה, ופספס הזדמנות מצוינת.בדקה ה-84 כמעט והצליחה ראשון לציון לעלות ליתרון. סבג העביר כדור רוחב מצוין לרחבה אך אודי כבודי איחר להגיע לכדור.

עד לסיום המשיכה הפועל ת"א ללחוץ והמצב הטוב ביותר היה של אבוקסיס בתוספת המן שחמישה עשר מטרים בעט מהאוויר סמוך לקורה.

הרכב הפועל ת"א: אלימלך, חליס, חלפון, גרשון, אנטבי (בן עמי), לוז (אפק), טועמה, הולמאי, אבוקסיס, קלשנקו, בלילי

הרכב עירוני ראשל"צ: בן חמו, זביאלוב, אליהו, אלברט, ודג'ינסקי, גבאי, אלקיים, חג'ג' (כל-טוב), סבג, פיטוסי (יונה), כבודי (אברהם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully