וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות באירופה היא תישאר מושלמת? הפועל ירושלים מחכה ללודוויגסבורג

19.10.2022 / 8:36

האדומים ינסו להותיר מאחור (21:00) את התבוסה בהרצליה, ולעלות למקום הראשון בבית ה' של ליגת האלופות. עוז בלייזר: "לא היינו צריכים להתפרק ככה, ואנחנו לא רוצים להרגיש כך שוב העונה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

מראש, כלומר - לפני כשבועיים, הפועל ירושלים ממש לא הייתה רוצה למצוא עצמה עם אפס הפסדים בזירה אחת ואפס ניצחונות באחרת. אבל הערב (רביעי, 21:00), אחרי שכבר ספגה את הפסדה השני בליגת העל והובסה בידי בני הרצליה, היא תקווה לפחות לשמור על מאזן מושלם בליגת האלופות, כשתארח את לודוויגסבורג.

האדומים אינם מרשימים מאז פתיחת העונה, ולא הצליחו להגיע ל-80 נקודות בארבעת משחקיהם האחרונים. אלא שבאירופה אמורה השמיכה של אלכסנדר דז'יקיץ' להיות מעט ארוכה יותר, ללא מגבלת הזרים. למפגש הזה עשויה להיות חשיבות מכרעת: היריבה הגרמנית מחצה במחזור הפתיחה את באקן ברס 58:99, והמנצחת תישאר המושלמת היחידה בבית ה'.

שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר. ברני ארדוב
מצפה להצגה של הקהל. בלייזר/ברני ארדוב

"לא היינו צריכים להתפרק ככה", התייחס עוז בלייזר לתבוסה בהרצליה. "למדנו מזה, ואף אחד מאיתנו לא ירצה להרגיש כך שוב במהלך העונה. כל משחק הוא חשוב בשיטה של ליגת האלופות, ואנחנו מצפים שהקהל יבוא בטירוף".

דז'יקיץ' הוסיף כי "היו לנו אימונים טובים ביומיים האחרונים, וניסינו להתכונן ככל האפשר ללודוויגסבורג. זו קבוצה אגרסיבית וטקטית, שלוחצת ומנסה להחזיק יותר בכדור. יש לה פוטנציאל גדול מחוץ לקשת, והמשחק הזה יוכרע על הקצב. הקבוצה שתשלוט בו תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully