וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב וקונטה בסימן שאלה, מי יפתח בהגנת הפועל ת"א מול חדרה?

18.10.2022 / 9:30

הבלם הישראלי סוחב רגישות במפשעה, הצרפתי ינסה לערוך אימונים מלאים לקראת ראשון (20:15, ספורט2). סלליך ואזולאי עדיין מחוץ לתמונה, וכבר יש תכניות לינואר

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 0:2/ספורט1

לאחר הניצחון על בני ריינה, הפועל תל אביב רוצה לגבור גם על הפועל חדרה במחזור הקרוב (ראשון, 20:15, ספורט2) ולברוח כמה שיותר מהתחתית. המאמן סלובודן דראפיץ' יידע רק לקראת סוף השבוע מי מהבלמים יעמדו לרשותו ביום ראשון - אדי גוטליב עדיין סוחב רגישות במפשעה, כאשר אנטואן קונטה, שחזר להתאמן כג'וקר, ינסה לערוך היום (שלישי) ומחר אימונים מלאים. הצרפתי שיחק לאחרונה בהפסד 3:1 להפועל ירושלים, ובשני המשחקים מהם נעדר מאז, הדרבי התל אביבי ובני ריינה, גוטליב פתח בהגנה לצד סתיו למקין.

פאבלו גונסאלס, שסבל מרגישות בשריר, הוסיף לכך גם כאבי גב אך במועדון מאמינים שיהיה כשיר לחדרה. במועדון הבהירו כי אין החלטה שלא לשלב בסגל את שלומי אזולאי וסינטאיהו סלליך מתוך כוונה שיעזבו בינואר, וטענו כי במידה ויהיו ראויים הם יתלבשו למשחקים. ההחלטה של דראפיץ' להחזיר את גודפריד רומראטו ורז טוויזר לעניינים גרמה לתחרות גדולה על מקום בסגל.

אנטואן קונטה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עלול למצוא את עצמו בחוץ. קונטה/ברני ארדוב

במקביל, האדומים גם מסתכלים לכיוון ינואר וירצו לבצע מספר שינויים. במועדון ישנה כוונה לשחרר 3-4 שחקנים ובמקביל לצרף שני שחקנים משמעותיים, בקישור ובהתקפה, כאשר אם אנטואן קונטה לא יגלה יציבות פיזית הוא גם עלול למצוא עצמו בחוץ. במועדון התקבלה החלטה כי ארי כהן וליעד רמות ישולבו יותר בהמשך העונה, בתקוה שהקבוצה תצא מהתסבוכת בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully