וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור הניצחון הוכיח: הפועל ירושלים הופכת למכבי נתניה החדשה

18.10.2022 / 7:25

דון סדריק כיכב בניצחון מרשים נוסף של הסינדרלה התורנית, והמחיש את הדרך הבריאה של המועדון. כרטיס לאירופה? מקום בפלייאוף העליון יספיק

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

מה עוד אפשר לומר על הפועל ירושלים שעוד לא נאמר? אם אחרי שמונה מחזורים מכבי חיפה צריכה הצלת פנדל של ג'וש כהן בזמן פציעות כדי להיות מעל הירושלמים בטבלה, זה אומר הכל. הסינדרלה האדומה השיגה 3 נקודות יותר מהפועל באר שבע, קבוצה שנבנתה ב-80-100 מיליון שקל. ריאלית, היא בעמדת זינוק מצוינת לפלייאוף העליון בסיום הליגה הסדירה.

אם יש קבוצה שהיא מזכירה, זה בעיקר את היריבה שלה מאתמול (שני), מכבי נתניה, שבעונה שעברה הייתה הקבוצה הלוהטת שנצמדת לחבורת הצמרת בדיוק באותו שלב. נתניה סיימה עם כרטיס לאירופה, אבל בהפועל ירושלים יסתפקו בפלייאוף עליון גם ללא הכרטיס הזה. "גם בקיץ דיברו רק על להישאר בליגה. תמיד אתה מאמין שאתה מסוגל ליותר, אבל המטרה של הפועל ירושלים היא קודם כל להישאר בליגה. ראינו כמה קשה זה היה בשנה שעברה".

שחקן הפועל ירושלים נדב נידם חוגג עם אונדז'יי באצ'ו. ברני ארדוב
סינדרלה אמיתית, ולא בכדי. הפועל ירושלים חוגגת/ברני ארדוב

כן, עברו רק שמונה מחזורים, הקבוצה עוד תעבור משברים, פציעות, הרחקות וקשיים, אך קשה להתעלם מהתהליך הבריא שעובר מועדון. זה היתרון היחסי הגדול של הקבוצה על פני קבוצות רבות אחרות בליגת העל. החשיבה קדימה, הסבלנות, המוכנות לשלם את המחיר על כל שחקן ושחקן בדרך והבנה של תקרת הזכוכית הכלכלית בראייה לטווח הארוך. זו השפיות שנותנת למועדון את החמצן.

סדון סדריק, גיבור הניצחון אתמול, מסמל את השפיות הזאת. הקשר הגיע מחוף השנהב לישראל, ויועד בכלל לקבוצת הנוער. כמו כל אפריקאי צעיר, לא היה לו פשוט להגיע לישראל. לא מעט שחקנים כמוהו מגיעים מאקדמיות לא מספיק מקצועניות, עם הרגלים לא טובים ותזונה לקויה.

חלקם, כמו דון סדריק, גם נכנסים מהר לעניינים מבחינה מקצועית, אבל אחר כך יש להם נטייה להתבלבל, להכיר יותר מדי סוכנים ולאבד איזון. לא פשוט לטפל בשחקנים האפריקאים הצעירים שמגיעים לכאן, אבל בדיוק כמו במקרה של וויליאם אגאדה, אפשר לסמוך על הפועל ירושלים שתדע מה לעשות איתו לאורך הדרך כדי לשמר אותו כנכס של המועדון. בשכונה של הכדורגל הישראלי, זה רחוק מלהיות מובן מאליו.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

המחזור הבא בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה
בני ריינה - בני סכנין
הפועל חדרה - הפועל תל אביב
מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully