וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפתיחה הכי גרועה בתשע שנים: אלכסנדר דז'יקיץ' מתנצל

16.10.2022 / 8:00

לראשונה מאז 2013, הפועל ירושלים עומדת על שני הפסדים בשני משחקים בליגת העל, אחרי שהובסה 83:66 בהרצליה. המאמן: "הפסד קשה וכואב. היינו עצבניים מדי". מארקס מייריס: "מקווה שזה ייזכר בתור המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

הפועל ירושלים לא הייתה במצב הזה תשע שנים. עונה חדשה, תקוות ישנות - והיא מוצאת את עצמה עם מאזן 2:0. וגם אמש (שבת), בדיוק כמו באוקטובר 2013, בני הרצליה הייתה זו שהדביקה לה את ההפסד השני. האדומים הובסו באולם היובל 83:66, אחרי ששמטו יתרון דו ספרתי בתחילת המחצית השנייה ואיפשרו למחזיקת גביע המדינה לרוץ ל-7:27 ול-16:49.

לירושלים יש בעיה בהתקפה, משום שלא בפעם הראשונה - כשאחד הגארדים הסקוררים שלה נתקע, היא מתקשה למצוא חיפוי וגיבוי ולהגיע למנה סבירה של נקודות. קאדין קרינגטון עמד על 1 מ-9 מהשדה וסיים עם מדד 8-, ובלעדיו לא היו לאלכסנדר דז'יקיץ' תשובות; בוודאי לא באזור הצבע, שרק ממנו ספגה הקבוצה באדום יותר מ-50 נקודות, בין אם באמצעות חדירות של הגארדים (ובראשם כריס באב, שקלע 24 נקודות) ובין אם דרך הפעלת שחקני הפנים (6 מ-9 לשתיים לאנדי ואן וליט).

"לא צריך להיות מדען טילים כדי להבין שהופענו בצורה שונה לשתי המחציות", אמר המאמן המפסיד דז'יקיץ'. "במחצית הראשונה שלטנו במשחק, במחצית השנייה פשוט לא. אני חושב שאיבדנו ריכוז והיינו עצבניים מדי, וזה הפסד קשה, הפסד כואב. אני מתנצל בפני האוהדים שלנו.

"זה לא היה משחק יפה, אבל דברים כאלה קורים ואנחנו צריכים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהבין איפה טעינו, לנסות לתקן אותן ולהמשיך לעבוד. אני לא בטוח אם הם בכלל שינו משהו במחצית השנייה. מה שעבד במחצית הראשונה, הפסיק לעבוד מסיבה כלשהי. חיזוק? נמשיך לעבוד עם השחקנים שיש לנו".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. ברני ארדוב
מתנצל, ויש לו על מה. דז'יקיץ'/ברני ארדוב

ביום רביעי תנסה ירושלים להבליט את הניגודיות בין מצבה בליגה לזה שבאירופה, ולטפס למאזן 0:2 בליגת האלופות, כשתארח את לודוויגסבורג. "אני מקווה שהמשחק בהרצליה ייזכר בתור המשחק הכי גרוע שלנו העונה, ולא רוצה להרגיש כך שוב", סיכם מארקס מייריס, שקלע שש נקודות ב-20 דקות. "אנחנו צריכים להישאר יחד ברגעים כאלה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully