וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל חיפה על קלינגר והשחקנים: "קיבלנו בומבה לפרצוף"

16.10.2022 / 6:37

דווקא אחרי הדיבורים והתקופה הטובה, הקבוצה הושפלה באשדוד. קלינגר מופתע מהגישה, השחקנים מבקרים את המערך, כץ מתוסכל: נתנו הכל, וזה מה שיש?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

תחושות קשות בהפועל חיפה אחרי התבוסה 4:0 מול מ.ס אשדוד. הקבוצה של ניר קלינגר דיברה לאורך כל הימים האחרונים על חשיבות המשחק ועל כך שמדובר בצומת דרכים אך למעשה לא ממש הופיעה להתמודדות, ובצוות המקצועי זעמו על הגישה של השחקנים.

"זה היה משחק נפל שלנו, מהרגע הראשון לא היינו עם מוטיבציה. אני לא רוצה להשתמש במילים קשות אבל הגישה הייתה רעה", אמר בסיום המאמן ניר קלינגר, שדיבר גם על ההרחקה המוקדמת של לירן סרדל, "האדום היה תולדה של איחור ולאורך כל המשחק איחרנו והיינו עם גישה לא טובה. תכננו משהו אחד ובפועל היה משהו אחר".

קלינגר הודה ש"זו מכה קשה אבל חייבים להתאושש ממנה. אם לא מגיעים בגישה טובה ומקצועית כמו שעשינו בבאר שבע ובקרית שמונה, לא נצליח. היינו בגרף התקדמות אבל אולי הרגשנו טוב מדי וקיבלנו בומבה לפרצוף. יש לנו מספיק שחקנים טובים ואולי התיקו מול באר שבע נתן לשחקנים להרגיש נוח מדי. לא היינו מוכנים".

שחקן הפועל חיפה לירן סרדל. לירון מולדובן
הרחקה קריטית. סרדל/לירון מולדובן
שחקן הפועל חיפה ניסו קפילוטו. לירון מולדובן
ערב קשה. קפילוטו/לירון מולדובן

המאמן ספג ביקורות קשות על האופן ששחקניו הגיעו וכן על החילופים, בייחוד בפיגור 2:0 כאשר הוציא את חנן ממן והכניס שחקן הגנתי יותר. עוד ספג ביקורת גם המערך של שלושה בלמים, שאיתו קלינגר משחק מתחילת העונה. "יש סגל והגנה מספיק טובה כדי לשחק עם קו של ארבעה", אמר שחקן בקבוצה, "גם המגינים לא מצליחים להשפיע התקפית ככה שעדיף לשחק עם ארבעה בהגנה".

"יכול להיות ששלושה בלמים לא התאים בדיעבד ננתח ונחליט", אמר קלינגר והתייחס גם לקריאות של הקהל נגדו, "הקהל צודק ואף אחד לא מרוצה ממה שקרה היום. התפקיד שלנו להיות מקצוענים וצריך לדעת להתרומם. יהיו עוד ניצחונות ועוד הפסדים. זה לא סגל למקום שאנחנו נמצאים אבל לא הכל הולך לפי התוכניות לפעמים צריך לעשות מעשים כאלה ואחרים".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. לירון מולדובן
הלחץ עליו גובר. קלינגר/לירון מולדובן
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. לירון מולדובן
זה לא נראה טוב. קלינגר/לירון מולדובן

הבעלים יואב כץ שמע את הקריאות לפטר את קלינגר אך בסביבתו אומרים שהוא לא נוטה לעשות כך. כץ מבין שיש צורך בזעזוע אך לא משוכנע שזה הזמן לעשות זאת בעמדת המאמן. הבעלים לקח זמן לחשוב על הדברים ואז יקבל החלטה סופית. "ברור שזה צריך להיראות טוב יותר", אמר כץ, "נתנו כל מה שביקשו. טעינו במרבית הזרים אבל חיזקנו בשלושה שחקנים טובים. אני מקווה שזו רק מהמורה בדרך". על מעמדו של המאמן אמר: "אני לא חושב שצריך להיות פזיזיים. אני מקבל החלטות אחרי מחשבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully