וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאפיק אל הוזייל: "מרגש להגיע ממרחק לדמות חשובה כל כך"

14.10.2022 / 15:37

כדורגלן העבר של מכבי פתח תקווה הגיע יחד עם שחקני עבר בכירים אחרים לאירוע לזכר עמיחי כרמלי, שהלך לעולמו אשתקד. יצחק זלצר: "דמות שגדלנו עליה"

משחק לזכרו של אמנון כרמלי/אשר גולדברג
מימין: סימון דוידסון, שאפיק אל הוזייל, דורון רבינזון, אריה אלטר. אשר גולדברג,
מימין: סימון דוידסון, שאפיק אל הוזייל, דורון רבינזון, אריה אלטר/אשר גולדברג

עמיחי כרמלי, כדורגלן העבר של מכבי אבשלום פתח תקווה, הלך לפני שנה לעולמו. היום (שישי) לפני הצהריים, התקיים אירוע מרשים לזכרו במתחם האימונים באצטדיון שלמה ביטוח בנוכחות למעלה מ-500 מוקירי זכרו. בין המשתתפות היו קבוצות אוהדי מכבי פתח תקווה והתקיים משחק כדורגל הליכה בין שחקני העבר שהיו חניכיו של כרמלי לבין קבוצת "כדורגל הליכה פתח תקווה".

אלי רוזן עם אהובה כרמלי. אשר גולדברג,
אלי רוזן עם אהובה כרמלי/אשר גולדברג

כרמלי נולד בשנת 1931 ושייך לאחת המשפחות השורשיות של מכבי פתח תקווה משנות העשרים והשלושים, משפחת רוצ'קין שהפכה לכרמלי. הוא שיחק בקבוצה הבוגרת לאורך שנות החמישים, והשיא היה בשנת 1952 בגמר גביע המדינה, כשמכבי פתח תקווה גברה על מכבי תל אביב 0:1 משער של כרמלי. לאחר פרידתו של עמיחי, הוא שימש עשרות שנים כמאמן במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה ותחתו גדלו עשרות כדורגלנים לקבוצה הבוגרת , תחת האמירה 'תהיו בני אדם טובים וכדורגלנים'.

קבוצת כדורגל הליכה פתח תקווה. אשר גולדברג,
קבוצת כדורגל הליכה פתח תקווה/אשר גולדברג

בין הנוכחים היו שחקני העבר של מכבי פתח תקווה שאפיק אל הוזייל, דני בגלייבטר, פיני קינסטליך, קובי אז'ובל, יצחק זלצר, שמעון היבש, דורון רוזנטל, גדי נאדל, מומו לוצקי, עומר גולן, ורבים אחרים. את קבוצת כדורגל הליכה פתח תקווה אימנו משה מאירי וזאב זלצר ובקבוצה בלטו אלטר, ניסים ברדה, רבינזון, גדי בן דרור, מנשה נוריאל, רון פוקס ( בנו של אלי פוקס האגדי), סימון דוידסון, דוד יוסף, נאדל, אילן בן דרור , זיגרמן ואחרים. השופט הבינלאומי לשעבר יעקב שיינר ניהל את המשחק מול 'גוזלי כרמלי', כשהליכה ניצחה 0:2. משפחת עמיחי כרמלי העניקה את הגביע לדוידסון, שנעזר בסגנו רבינזון.

שרון צופין עם אייל בגלייבטר. אשר גולדברג,
שרון צופין עם אייל בגלייבטר/אשר גולדברג

משפחת עמיחי כרמלי הבטיחה המשכיות להנצחתו של עמיחי. אל הוזייל אמר: "היה מרגש להגיע ממרחקים לאירוע לזכר דמות חשובה כמו עמיחי כרמלי". יצחק זלצר: "עמיחי היה דמות שגדלנו עליה, אימן וחינך אותנו להיות בני אדם טובים וכדורגלנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully