וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בצרפת הסכימו להקצות 1,500 כרטיסים בלבד לאוהדי מכבי חיפה

האלופה מנסה לשנות את ההחלטה משום שמדובר בכאלף כרטיסים פחות מהנדרש על ידי אופ"א (5 אחוזים מתכולת המגרש). בפריז טוענים שהמספר הנמוך נובע מהתראות בטחוניות. בישראל מייחלים לפתרון דיפלומטי: "רק עם קהל ירוק החוויה תהיה שלמה"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים לחכות לבשורות מפריז, על רקע ההתמהמהות במכירת כרטיסים לאוהדים ישראלים למשחק נגד פריז סן ז'רמן ביום שלישי הבא. הרשויות בצרפת טרם העבירו אישור לפתיחת המכירה, בשל מידע מודיעיני על הפגנות וארגונים פרו פלסטיניים שצפויים להלהיט את השטח. אלא שכעת נודע שאחרי לחצים, הרשויות הסכימו להקצות כ-1,500 כרטיסים בלבד לאוהדי מכבי חיפה, אלף כרטיסים פחות מהנדרש על ידי אופ"א (5 אחוז מתכולת האצטדיון). בשיחה עם ראשי חיפה, בפריז טענו שהמספר הנמוך נובע בגלל חשש והתראות בטחוניות.

משרד החוץ משקיע מאמצים גדולים כדי להגיע להסדרה, ומי שמובילה את המהלך היא רונית בן דור, דיפלומטית בכירה ויועצת משפטית מזה 25 שנה, המכהנת כסגנית שגרירת ישראל בצרפת. בן דור מסרה לוואלה! ספורט כי "מזה כיומיים הנציגות עובדת מול ראשי פ.ס.ז' על מנת להביא לפתרון עבור אוהדיה הרבים של מכבי חיפה המעוניינים לרכוש כרטיסים ולקחת חלק בחוויה המיוחדת. אנחנו רואים בכך חשיבות ספורטיבית וערכית, ולכן נכנסנו לעובי הקורה. במקביל אנחנו פועלים גם באופן ישיר ובתיאום מול מכבי חיפה לטובת מציאת פתרון מוסכם. ושהספורט, ובתקווה גם חיפה, ינצחו בסוף".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
הבשורה תגיע מהזירה הדיפלומטית? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי בן דור עצמה מתכוונת להגיע ולצפות במשחק, עם האוהדים שיגיעו מישראל. "יש אוהדים שרופים של מכבי חיפה גם בשגרירות", סיפר לוואלה! ספורט גורם המכיר היטב את הנציגות. "הם מתכננים לצפות אף הם ויודעים שהשמחה תהיה שלמה רק אם כל האוהדים שמגיעים לפריז יוכלו לצפות במשחק, וליהנות מהחוויה יוצאת הדופן הזו. לקראת היעד הזה הנציגות פועלת, ומקווה להישג גם מדיני וגם ספורטיבי".

בישראל מקווים לטוב, אך אם זאת נכון לעכשיו לא יודעים עדיין להעריך את סיכויי ההצלחה או מה יוליד יום. "אנחנו יכולים להבטיח שהנציגות עובדת על זה בלי הרף ובגיבוי מלא של המשרד, כדי שיימצא פתרון מקובל וסביר לסיטואציה הלא נעימה הזו", אמר לוואלה! ספורט גורם בכיר, שהזכיר כי המשרד מתערב כמעט באופן סיסטמטי לטובת הספורט הישראלי בחו"ל. כך לדוגמה מזכירים את המקרה של נבחרת הטריאתלון של ישראל, שלא הורשתה להשתתף בתחרות בירדן. בגזרת המונדיאל בקטאר נרשמה הצלחה, כשבזכות התערבות משרד החוץ התאפשרה כניסה של אוהדים ישראלים למדינה.

במכבי חיפה גם אישרו כי שגרירות ישראל בפריז תעביר ערעור רשמי על ההחלטה להפחית כרטיסים למוסדות המדינה הגבוהים ביותר בצרפת. כאמור, במקביל ובאופן מיידי פנתה מכבי חיפה בשנית לדרגים הגבוהים ביותר באופ"א בכדי לשנות ההחלטה ולגרום לצרפתים להעביר כרטיסים נוספים לטובת האוהדים הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully