וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד תיקו "מעצבן": באר שבע חוששת מהפציעה של באריירו

14.10.2022 / 8:45

בקבוצה מבינים שסיכויי ההעפלה נמוכים אחרי ה-1:1 המאכזב עם לך פוזנן: "כל המשחקים שלנו נראים אותו דבר - שולטים, מחמיצים ולא מנצחים". הקשר יעבור צילום: "נקווה שלא ייעדר תקופה ארוכה". נקודת האור: מיכה "חזר לימים היפים במכבי תל אביב"

תקציר מהקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לך פוזנן 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ה-1:1 אמש (חמישי) מול לך פוזנן. בקבוצה היו שבעי רצון מהיכולת במרבית חלקי המשחק, אבל שוב לא הצליחו לתרגם את לניצחון. "כל המשחקים שלנו באותה תבנית - אנחנו טובים יותר, אבל מחמיצים ולא מסיימים עם ניצחון. זו תחושה מעצבנת נורא", הודה אחד השחקנים.

מלבד התיקו, בקבוצה מודאגים גם מהפציעה של מריאנו באריירו. הקשר הרגיש כאבים עזים בברך ויעבור צילום כדי לברר את חומרת הפציעה. "אנחנו במכת פציעות גם כך, נקווה מאוד שלא מדובר בפציעה קשה", אמרו במועדון.

מי שזכו למחמאות גדולות היו דור מיכה ושי אליאס. בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות של אליאס וכן מהפריחה המחודשת של מיכה. "מיכה חזר לכושר מהימים היפים שלו במכבי תל אביב. אין ספק שזה משדרג אותנו משמעותית", אמר גורם במועדון.

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע עם השופט הצרפתי רודי בוקה. דני מרון
עוד ערב מתסכל. שחקני באר שבע/דני מרון

בבאר שבע יודעים שלאור התיקו, הסיכויים להעפיל שלב בקונפרנס ליג קטנו משמעותית. כדי לעשות זאת, באר שבע תצטרך להפתיע את ויאריאל בחוץ. "לא נוותר בשום משחק", הצהיר שחקן בקבוצה. "ברור שהסיכויים לא גבוהים, אבל לפי היכולת מגיע לנו לעבור שלב, וננסה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully