וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שועה, דגני וקריאף יחזרו להרכב בית"ר. תמיר עדי יפתח מנגד

השלושה תורגלו ב-11 של אבוקסיס באימונים האחרונים לקראת קרית שמונה (שבת, 19:45, ספורט2). האורחת יודעת: "ניצחון, ונוכל להסתכל למעלה"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים

עם 6 הפסדים מ-7 משחקים שתקעו אותה במקום האחרון, בית"ר ירושלים תגיע מחר לטדי בתקווה לשנות מומנטום. על פי התרגולים באימון אתמול אוראל דגני, אופיר קריאף וירדן שועה יחזרו ל-11. דגני הרגיש טוב בשני האימונים האחרונים, ואם יעבור בשלום את האימון המסכם יפתח לצד ג'וסואה מחיאס.

קריאף צפוי לפתוח בקישור האחורי, כאשר לפניו ישחקו טרזייה תומא ואילי מדמון או עדי יונה, שתורגל אף הוא ב-11 על חשבון מדמון. ירדן שועה אמור לשחק בצד שמאל יחד עם דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו בחלק הקדמי.

בבית"ר מורגש לחץ גדול מאוד בעקבות התוצאות האחרונות וכולם מבינים שהקבוצה חייבת להשיג נקודות במשחקים הקרובים, אחרת גם התחתית תברח לה. במועדון קוראים לקהל לתמוך ולדחוף את השחקנים. "יש כאן הרבה צעירים שהלחץ לא פשוט להם, הם צריכים את התמיכה הזאת", אמרו במועדון, "לכולם יש רצון, אבל כולם לחוצים וחלק איבדו ביטחון. הם צריכים את הגב של הקהל".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, אילי מדמון, טרזייה תומא, ירדן שועה, דנילו אספרייה, יון ניקולאסקו.

אוראל דגני, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוזר למרכז ההגנה. דגני/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

עירוני קרית שמונה

אחרי פתיחת עונה לא טובה, בקרית שמונה יודעים שכל תוצאה חוץ מניצחון תיחשב לאכזבה. מי שייעדר מהמשחק הוא איתי בן שבת שספג כרטיס אדום במחזור שעבר. עאיד חבשי יחזור מעונש הרחקה ויתפוס את המקום שלו בהרכב. תמיר עדי צפוי לפתוח מול האקסית גם כן. "אין ספק שזה משחק קריטי", אמר אחד השחקנים הקבוצה. "ניצחון ונוכל להסתכל למעלה. הפסד חלילה, ונישאב לתחתית".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, אופיר בנבנישתי, זיו מורגן, אריאל שרצקי, יואב הופמייסטר, תמיר עדי, ידין לוגסי, מוחמד שכר, איתמר שבירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עאיד חבשי, עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
חוזר מהרחקה. חבשי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-34 משחקים בליגת העל: 10:12 לבית"ר ירושלים בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* בית"ר לא הפסידה ליריבתה בתשעת המפגשים האחרונים, מאז שעידן נחמיאס ומוחמד שכר קבעו 0:2 בקרית שמונה בספטמבר 2018.

* הניצחון האחרון של קרית שמונה בטדי היה במאי 2015, אז אחמד עאבד היה חתום על ה-0:1 בדקה ה-83. רועי קהת הוא השריד היחיד מסגל המנצחת באותו משחק, אופיר קריאף פתח אז בהרכב בית"ר.

* בית"ר ירושלים הפסידה שש פעמים בשבעת מחזורי הפתיחה וספגה כבר 19 שערים - ההגנה הגרועה בליגה. היא מחפשת נקודה ביתית ראשונה העונה.

* גם ב-2018/19 הייתה בית"ר במקום האחרון אחרי שבעה מחזורים, אבל אז היו במאזנה חמש נקודות, כך שכרגע היא בפתיחת העונה הגרועה בתולדותיה.

* עירוני קרית שמונה סופרת ארבע תוצאות תיקו רצופות (כולן 1:1). בתחילת עונת 2016/17 היה לה רצף של חמישה משחקים שלא הוכרעו (וללא 1:1).

* קרית שמונה מצאה את הרשת בכל 16 משחקי הליגה האחרונים שלה, מאז ה-0:0 הביתי מול הפועל ירושלים בסוף פברואר.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 5624

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 17:30: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:45: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט2)
שבת, 20:15: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)

שני, 19:30: מכבי נתניה - הפועל ירושלים
שני, 20:00: הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully