וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס השחקן של פייר קורנו יהיה שייך למכבי חיפה בתום העונה

13.10.2022 / 17:41

סעיף בהסכם ההשאלה של המגן מריאל אוביידו יאפשר לאלופה להפוך אותו לשחקן שלה ב-2023/24. הירוקים יגישו הצעות גם לכהן, גולדברג, אצילי ושרי. לביא צפוי לבחון אופציות בחו"ל

אוהדי מכבי חיפה בטורינו/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מגנה השמאלי של מכבי חיפה, פייר קורנו, ישתייך לאלופה הישראלית בתום העונה. כזכור, הצרפתי הגיע בהשאלה מריאל אוביידו הספרדית תמורת 300,000 יורו לעונה, אולם על פי גורמים בכדורגל הספרדי, בחוזה בינו לבין הירוקים נכללה האופציה להמשיך את ההתקשרות גם בעונת 2023/24, דבר שבמועדון מהכרמל מתכוונים לממש.

חוזהו של קורנו באוביידו יסתיים בתום העונה הנוכחית, ולכן במכבי חיפה שריינו את העונה הבאה מראש, כך שהמגן לא יוכל לחתום בקבוצה אחרת ללא אישורם.

השחקן בן ה-25 הפך לאחד הטובים ביותר בקבוצה של ברק בכר, ולאחר שהצטיין במשחק הניצחון על יובנטוס, גברה הדאגה בנוגע לעתידו. כעת, גורמים מספרד שמעורים בפרטים הבהירו כי מכבי חיפה תחזיק בכרטיס השחקן שלו גם בעונה הבאה.

פייר קורנו, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ישתייך לירוקים גם בעונה הבאה. פייר קורנו/מאור אלקסלסי

מעבר לצרפתי, בחיפה יתעסקו בחודשים הקרובים בניסיונות לשריין כמה שיותר שחקנים לעונה הבאה, כאשר לפני הכל יוגשו הצעות לשחקנים שלא חתומים על חוזה - בראשם צ'ארון שרי. הירוקים יציעו לקשר חוזה לשנתיים, בעוד שון גולדברג וג'וש כהן יקבל הצעות לחוזים של יותר מעונה אחת. עומר אצילי, שכן חתום ל-2023/24, יקבל אף הוא הצעה לחדש את ההסכם וזאת בעקבות החשש מסעיף השחרור הנמוך שלו.

עוד שחקן שיקבל הצעה, אך במכבי חיפה מעריכים בשלב זה שלא יחתום, הוא הקפטן נטע לביא, שינסה למצות אופציות בחו"ל. הקשר הבהיר לאנשי המועדון שמבחינתו הוא יעזוב רק אם תגיע הצעה אטרקטיבית מאוד, ולא לכל קבוצה שתפנה אליו מחוץ לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully