וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי טהא צפוי לפתוח, גם אליאל פרץ ייכלל בסגל הפועל חיפה

13.10.2022 / 15:11

בכרמל מעריכים שהבלם יהיה כשיר וימשיך ב-11 גם באשדוד (שבת, 19:00), הקשר עשוי לעלות להופעת בכורה: "אנחנו מאמינים בעצמנו", אמר המאמן ניר קלינגר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

אופטימיות בהפועל חיפה לגבי כשירותו של לואי טהא במשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד (19:00). הבלם הוחלף ב-2:2 נגד הפועל באר שבע בעקבות כאבים בשריר, אך הבהיר שמדובר בכיווץ בלבד וההערכה היא שיהיה כשיר ויפתח בהרכב. בכלל, בהפועל חיפה מאוד מרוצם מהחזרה של טהא לעניינים ומהשילוב עם חאתם עבד אלחמיד ומקווים לרשום ניצחון בשבת באשדוד.

מי שגם כן יהיה בסגל הוא אליאל פרץ, המצטרף הטרי לקבוצה שכעת התקבל השחרור הבינלאומי שלו מההתאחדות האוסטרית. בהפועל חיפה יכניסו בהדרגה את פרץ לעניינים והאמונה היא שניתן יהיה לצאת לדרך חדשה ולהידבק לחבורת הצמרת: "אנחנו נראים יותר טוב במשחקים האחרונים, אבל עדיין לא ניצחנו ובסוף זה מה שחשוב", אמר שחקן בקבוצה, "המשחק מול אשדוד חשוב מאוד כי זו אחת מהקבוצות שאמורות להתמודד איתנו על הפלייאוף העליון".

לואי טהא שחקן הפועל חיפה בחימום. דני מרון
צפוי לפתוח בהרכב. טהא/דני מרון

מאמן הקבוצה ניר קלינגר דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת המפגש בשבת והתייחס גם להתאקלמות של אליאל פרץ בקבוצה: "קל מאד להתחבר בהפועל חיפה, השחקנים הוותיקים דואגים לכך. חאתם, אליאל וקמארה נקלטו היטב", סיפר המאמן.

לקראת אשדוד הוסיף: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ שלישי ברציפות ומקווים לסיים את הסדרה הזאת של מגרשים פחות נעימים. מצפה לנו אתגר באשדוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. ברגע שנגיע בגישה שלנו, אני רגוע מבחינה מקצועית. עד כה ידענו לפתור לא מעט דברים תוך כדי תנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully