וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפץ את המיתוס: גיא צרפתי הוא אחד מעוזרי המאמן הכי דומיננטיים

12.10.2022 / 13:30

המיתוס על כך שעוזר מאמן רק מסדר קונוסים רחוק מלהיות נכון ובמקרה של גיא צרפתי, עוזרו של ברק בכר במכבי חיפה, הוא שגוי שבעתיים. אחרי ההישג מול יובנטוס, צרפתי מודה: "זה האירוע הכי מרגש שהיה לי בכדורגל". וגם: הפרויקט עם חזיזה והשיחות עם השחקנים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

לקראת סוף העונה הקודמת החלו לזרום לא מעט הצעות לעברו של עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי, כדי לשמש כמאמן ראשי. הפועל חדרה וקבוצות נוספות בליגת העל גיששו ובליגה הלאומית היו קבוצות רבות מאוד שחפצו לראות את צרפתי עומד על הקווים ומוביל אותן, בתקווה, להישגים. צרפתי, שהיה שחקן מוכשר מאוד, ושימש כמאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב והוביל אותה להישגים יפים, מצא עצמו עם ברק בכר בשנים האחרונות.

המיתוס על כך שעוזר מאמן מסדר קונוסים מזמן כבר מזמן לא נכון ובחיפה של בכר הוא אפילו רחוק מאוד מלשקף את המציאות. פעמים רבות צרפתי הוא זה שמעביר את האימונים בפועל וגם לא פעם הוא זה שעומד בקו האש מול השחקנים. כך היה כשלקח לפני יותר משתי עונות את דולב חזיזה כפרויקט אישי, כך היה בסוף המשחק מול בני ריינה כשנכנס לחדר ההלבשה וזעם על חלק מהשחקנים וכך גם בשיחות רבות עם שחקנים מאוכזבים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עוזרו גיא צרפתי. ברני ארדוב
דחה הרבה הצעות להיות מאמן ראשי. גיא צרפתי/ברני ארדוב

אתמול, לאחר הניצחון על יובנטוס, צרפתי נתן לעצמו עוד חותמת לכך שההחלטה להישאר בצוות של בכר הייתה נכונה. "בהחלט נשארתי בצוות ולא הלכתי להיות מאמן ראשי בשביל הרגעים האלה", הודה צרפתי, "הינצחון על יובנטוס זה רגע קסום לכדורגל הישראלי, לשחקנים שלנו, לקהל, למועדון מכבי חיפה ובטח לנו כאנשי הצוות שעובדים ועושים. זה האירוע הכי מרגש מבחינתי באופן אישי שהיה לי בכדורגל".

לשאלה האם זה הרגע הכי גדול שלו בכדורגל מאז שהתחיל את הקריירה כשחקן, אמר: "בתור שחקן זה משהו אחר מבחינת רגעים, אבל בתור מאמן ובתור איש צוות זה הרגע הכי גדול שלי זה בטוח. לנצח את יובנטוס בבית, מועדון עם תקציב אדיר כזה ועוד במעמד של ליגת אלופות זה משהו מיוחד מאוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג עם עוזר המאמן גיא צרפתי. מאור אלקסלסי
לקח את חזיזה כפרויקט אישי. צרפתי/מאור אלקסלסי

על כך שלצד הפסדים לריינה והפועל ירושלים, הקבוצה רושמת הצגות מול הקבוצות הגדולות בעולם, אמר: "אם להגיד את האמת, אני חושב שאנחנו עדיין לא מעכלים את מה שאנחנו עושים ואת כל המעברים האלה. אנחנו פועלים כל הזמן רק להכין את הקבוצה למשחקים".

"אני יכול להעיד גם בתור אחד שחווה את זה בתור שחקן, שאלו מעברים ושינויים מטורפים לעבור מליגת העל לליגת האלופות ולהיפך. שחקנים פה עוברים משהו לא פשוט במעברים האלה ובגלל זה לפעמים יש פספוסים כמו המשחק מול ריינה".

לשאלה האם המטרה עכשיו היא מקום שלישי בבית, אמר: "מקום שלישי? עכשיו אנחנו הולכים ליהנות, לאכול ולנוח כי מה שהיה פה אתמול זה אירוע חריג ומיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully