וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה אניילי: "מכבי חיפה שיחקה נהדר גם נגד פריז ובנפיקה"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 7:02

הבעלים של יובנטוס פרגן ליריבה הישראלית: "יש שם שחקנים עם יכולת אישית גבוהה מאוד. הם ניצלו את כל האפשרויות שהענקנו להם"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.10/ספורט1

הרבה עצבים היו בצד של יובנטוס אמש אחרי ההפסד המפתיע אמש (שלישי) 2:0 למכבי חיפה, כאשר בנוסף למעמדו המתערער של המאמן מסילימיאנו אלגרי, כל ההנהלה האיטלקית ששהתה באיצטדיון נראתה עצבנית במיוחד. גם ביציאה לעבר האוטובוסים נראו שחקני הקבוצה האיטלקית עצבניים מאוד.

בירידה לחדרי ההלבשה עוד החמיאו שחקני יובנטוס ליריבה, כאשר דושאן ולאחוביץ' אף החמיא לשומר שלו שון גולדברג והשניים החליפו חולצות. מואיז קן החליף חולצות עם צ'ארון שרי ולוקאטלי עשה זאת עם אחד ממצטייני המשחק, פייר קורנו. אחרי שיצאו לאוטובוסים ואחרי אימרות קשות באיטליה, העניק הבעלים של יובנטוס אדנראה אניילי ראיונות לאנשי התקשורת האיטלקים ולאחר מכן התפנה לשוחח עם התקשורת הישראלית ולהחמיא לאלופה הישראלית.

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי. שלמה וייס, מערכת וואלה
"יש במכבי חיפה שחקנים עם יכולת אישית מאוד גבוהה". אניילי אמש/מערכת וואלה, שלמה וייס

"נתנו למכבי חיפה את כל הכבוד. היא שיחקה נהדר נגד פריז סן ז'רמן והיא שיחקה נהדר נגד בנפיקה", החמיא אניילי, "יש שם הרבה איכויות ויש שם כמה שחקנים עם יכולת אישית גבוהה. מנגד, אנחנו בתקופה לא טובה שמשפיעה על התוצאות שלנו, מהצד שלי אני מאוד מאוכזב אבל לא בהכרח רק מהמשחק כי אני בתור בעלים צריך להסתכל על תקופה כמכלול ואנחנו בתקופה מאוד לא טובה. מכבי חיפה היו טובים מאוד וניצלו את כל האפשרויות שהענקנו להם ומגיע להם ברכות גדולות על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully