וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד: "חלום לשחק במעמד הזה, המקום השלישי בר השגה"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 6:42

אופוריה במכבי חיפה אחרי ה-0:2 ההירואי על יובנטוס. הקשר הציב רף גבוה: "ברגע שאתה דבק בתוכנית שלך ומאמין, אז התוצאות באות". ג'וש כהן: "זו החותמת לכך שאנחנו שייכים לליגת האלופות. זה חלום שהתגשם לשחק מול קבוצות כאלו"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.10/ספורט1

עוד לפני תחילת שלב הבתים של ליגת האלופות, בשיחות הפנימיות של שחקני מכבי חיפה, עלתה הסוגיה שאחרי המשחקים במפעל הבכיר, סקאוטים ומנהלים מקצועיים מכל העולם עוקבים בשקיקה אחרי השחקנים. מי שנמצאים כבר בפנקסים של לא מעט קבוצות הם שני המתאזרחים של חיפה - ג'וש כהן ועלי מוחמד. השוער והקשר רושמים עד כה הופעות טובות מאוד וברשתות החברתיות ובאתרים בחו"ל כבר זכו לא פעם בחודש האחרון השניים למחמאות.

אמש, כשמוחמד יצא מחדר ההלבשה, שאלנו אותו האם הוא יודע שבעולם כבר משווים אותו לאנגולו קאנטה. שלא כמו על המגרש, בחיים הפרטיים הניז'רי שנחשב לביישן, צחק במבוכה והודה על עצם ההשוואה. "אני מאוד שמח וגאה בכל השחקנים היום, כולם נתנו את הכל היום", אמר הקשר האחורי של מכבי חיפה אחרי ה-0:2 ההירואי על יובנטוס, "הניצחון הזה מדהים, יובנטוס זו קבוצה גדולה ומועדון גדול. האמנו בעצמנו שאפשר לעשות את זה ועשינו הכל כדי שזה יקרה".

שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד מול שחקן יובנטוס ארקדיוש מיליק. מאור אלקסלסי
עשה בית ספר לפארדס וראביו. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

על כך שקמפיין ללא שערים וללא נקודות לא יחזור על עצמו, אמר: "להשיג נקודות היה חשוב אחרי שבפעם הקודמת הקבוצה לא הצליחה לעשות את זה ורצינו להשיג נקודות הפעם. המקום השלישי?ברור שזה אפשרי. הכל אפשרי בכדורגל, ברגע שאתה דבק בתוכנית שלך ואתה מאמין אז התוצאות אפשריות והן באות". על כך שהם הגיעו למשחק שלושה ימים אחרי הפסד לבניי ריינה, אמר: "צריך לעשות את השינוים האלה מהליגה לאירופה וזה חשוב לעשות את הסוויץ'. לא חשבנו על ההפסד לריינה כי ידענו שאם נחשוב זה ישפיע עלינו מאוד".

מוחמד תיאר את ההרגשה לאחר שמצא את עצמו משחק בבמה המרכזית של אירופה: "כולם חולמים לשחק במעמדים כאלה וזה מדהים עבורי להיות כאן. אני לא אגיד על עצמי אם זו הרמה האמיתית שאני צריך לשחק בה, אני נותן את הטוב ביותר שלי והשאר מנתחים. החלום שלי הוא לשחק בליגה גדולה אבל כרגע אני רק רוצה לעבוד קשה". על כך שנטרל שחקנים מטופ באיטליה, אמר: "מול שחקנים בטופ אתה חייב להגיע מוכן, אבל האמת שהרגשתי בנוח באמצע מול יובנטוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שוער מכבי חיפה ג'וש כהן. מאור אלקסלסי
נעל את השער. ג'וש כהן/מאור אלקסלסי

גם השוער ג'וש כהן דיבר אחרי המשחק ואמר: "אני מרגיש נהדר, בוודאי אחרי הניצחון הראשון שלנו בליגת האלופות העונה". השוער התייחס גם לזימון אפשרי לנבחרת ארה"ב: "אני לא יודע, אני חושב שזה קצת מאוחר כדי שזה יקרה, אבל אנחנו נראה מה יהיה. אני לא מרוכז בזה כרגע".

על ההצלות שלו, כולל נגיחה שהלכה לחיבורים: "היו הרבה כדורי רוחב מסוכנים ועבורי היה חשוב להישאר מרוכז ולעשות את התנועה הנכונה לעצור את הכדור. הוא לא היה חזק והייתי מספיק מאוזן כדי להגיע אליו ולעשות את ההצלה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
היינו כחולמים. שחקני מכבי חיפה מודים לאוהדים/מאור אלקסלסי

על הנקודות הראשונות בליגת האלופות: "נקודות מרגישות הרבה יותר טוב ממחמאות. האם זו החותמת לכך שאנחנו שייכים לליגת האלופות? אני חושב שכן. היינו בבית עם האווירה הנהדרת שהיתה, אנחנו נהנים מאוד מזה".

לקראת משחק הליגה מול חדרה והמעבר בין מסגרות: "העונה צריך להיות מוכן לשתי מסגרות, הליגה וליגת האלופות, מנטלית זה קשה מאוד".

לשאלה האם כששיחק בעבר עם דקל קינן בארה"ב הוא האמין שינצח בעתיד את יובנטוס, אמר: "לא האמנתי אפילו שתהיה לי ההזדמנות לשחק מול יובנטוס. זה חלום שהתגשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully