וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות מעורבות בהפועל חיפה: "זה לא נראה טוב, אבל אנחנו אופטימיים"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 12:40

בקבוצה מצרים על קצב צבירת הנקודות האיטי, אך מרוצים מההשתלבות של אלחמיד וקמארה ובונים על אליאל פרץ: "ישפר אותנו מאוד". לואי טהא העלה פוסט פריקה אחרי הפציעה הממושכת: "כשהלב רוצה, הגוף יתגבר"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל חיפה בעקבות ה-2:2 הדרמטי אתמול (שני) נגד הפועל באר שבע. מצד אחד הקבוצה היתה קרובה לניצחון במשחק קשה מאוד ויש שביעות רצון מחאתם אלחמיד ומוחמד קמארה שחקני הרכש. מאידך, הקבוצה לא מצליחה לצבור נקודות ולהשיג ניצחונות . "אנחנו עדיין במרחק סביר מהפלייאוף העליון. אליאל ישפר אותנו מאוד. זה לא נראה טוב עד עכשיו, אבל אנחנו אופטימיים", אמר גורם במועדון.

שחקן הפועל חיפה לואי טהא לצד שחקן הפועל באר שבע אסטריט סלמאני. דני מרון
חזר אחרי 13 חודשים ו-3 ניתוחים. לואי טהא, מימין/דני מרון

סיבה נוספת לאופטימיות בהפועל חיפה היא חזרתו ההדרגתית של לואי טהא, הבלם הוותיק שהחלים מפציעה ממושכת מאוד ונכנס לאט לאט לעניינים. טהא כתב פוסט ובו הוא ביטא את תחושותיו לגבי התקופה שעבר: "חזרתי אחרי 13 חודשים בחוץ. 13 חודשים בלי כדורגל, 13 חודשים בהם עברתי 3 ניתוחים, זיהום, פיזיותרפיה, כאבים, שיקום לא פשוט. 13 חודשים בהם הגוף אמר משהו אחד, אבל אני החלטתי להוכיח מה שגם אחרים הוכיחו לפני: כשהלב רוצה, כשיש נחישות סבלנות ואמונה, הגוף יודע ויידע להתגבר".

"יש כאן מסר לילדים שחולמים חלומות וגם לשחקנים אחרים שחס וחלילה נפצעים או ייפצעו. כשתחליטו משהו, כשתחליטו להשקיע באמת, ותקדישו הכל לטובת המטרה, גם תגיעו אליה. כי הלב והאמונה יותר חזקים מהגוף שלנו, והגוף שלנו בסוף עושה מה שהמוח מחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully