וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה וכעס בהפועל באר שבע: "אפשר היה לאשר את השער של שכטר"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 10:14

בקבוצה כעסו על פסילת ה-2:3 מול הפועל חיפה: "לא ראו אופסייד ברור". חשש שאור דדיה סובל מקרע בשריר וייעדר תקופה ארוכה, תומר חמד יחזור לסגל מול פוזנן

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מהתיקו 2:2 עם הפועל חיפה אמש (שני). מחזיקת הגביע היתה יכולה לנצל את ההפסדים של מכבי חיפה והפועל ירושלים ולעלות למקום השלישי, אך נקלעה פעמיים לפיגור ונחלצה מהפסד בגלל שערים של הלדר לופס ורותם חטואל הלוהט.

"אלו שתי נקודות יקרות שלא היינו צריכים להפסיד", אמר שחקן בקבוצה, "הפועל חיפה כמעט לא הגיעה הזדמנויות ועדיין כבשה לנו שני שערים. אסור שזה יחזור על עצמו".

איתי שכטר, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בבאר שבע כעסו על פסילת השער שלו. שכטר/דני מרון

בבאר שבע כעסו גם על צוות השיפוט לאור פסילת השער של איתי שכטר בדקה ה-85 בגלל נבדל גבולי ביותר. "היה אפשר לאשר את השער של שכטר", אמרו במועדון, "זה לא מקרה שבו רואים אופסייד ברור. צריך היה ללכת עם ההתקפה".

מלבד אובדן הנקודות, בקבוצה חוששים גם מהפציעה של אור דדיה. השחקן הוחלף לאחר שהרגיש מתיחה בשריר האחורי ובמועדון מקווים שלא מדובר בקרע שישיבית אותו לתקופה לא קצרה. דדיה יעבור צילום ואז תתברר חומרת הפציעה. בכל מקרה, המגן לא ישחק בחמישי מול לך פוזנן, כאשר תומר חמד שהיה מחוץ לסגל בשל עומס ישוב אליו לקראת המשחק בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully