וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חייבת ללמוד כיצד "לרקוד על שתי חתונות"

11.10.2022 / 13:16

דני דבורין חושב שההפסד לבני ריינה לא אמור למנוע הישג בלתי נשכח על חשבון יובנטוס (19:45), שממנה נותר רק השם המפואר

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

כל אחד מכיר את הביטוי "לרקוד על שתי חתונות". על מכבי חיפה מוטלת החובה ללמוד כיצד עושים זאת. זה טוב ונפלא להמשיך לחלום כל העת על ליגת האלופות, אבל גם צריך לדעת להתעורר בזמן כאשר חוזרים לליגת העל שלנו.

ההפסד שנחלה האלופה בשבת, 1:0 לבני ריינה, הוא כבר השני אותו ספגה מרגליה של קבוצה ישראלית. ואם ההפסד בתוצאה 3:0 להפועל ירושלים נחשב אז לתקלה מקרית, באה העולה החדשה והוכיחה שהירוקים מתקשים להתמודד בשתי חזיתות.

הערב (שלישי) הם יארחו את יובנטוס, שנוצחה 2:0 על ידי מילאן בליגה האיטלקית, והיא לדעתי במצב גרוע בהרבה מזה של מכבי חיפה. ראיתי את המשחק שנערך במילאנו ולא האמנתי למראה עיני: מיובה הגדולה נותר רק השם. הגנתה פרוצה לכל רוח, הקישור אינו מתפקד ואין לה גם התקפה מאורגנת. במילים אחרות: זו לא הייתה יובנטוס, והיא ביישה את שמה המפואר. הקבוצה מטורינו אמנם ניצחה באיצטדיונה 1:3 את מכבי חיפה, אבל היא זקוקה מיידית לאוברול משמעותי, אוברול שכזה דורש זמן ניכר, והסימנים לנחיצותו ניכרו כבר בפתיחת הליגה האיטלקית.

כיוון שכך, חושבני שלאלופת ישראל סיכוי לא רע לנצח הערב את יובנטוס ולזכות בשלוש הנקודות, או לפחות בתיקו שיעניק לה נקודה ראשונה בליגת האלופות, כי מכבי חיפה מאורגנת יותר, וחרף כישלונה המהדהד מול בני ריינה, היא עדיין קבוצה המסוגלת לשוב למסלול ממנו סטתה לפני שלושה ימים, אולי בגלל ביטחון מופרז, ושבגללו שילמה בהפסד סנסציוני.

ההפסד הוא קריאת השכמה אחרונה בהחלט, שכן עם כל הכבוד לליגת האלופות, בחיי היום יום שלה עושה מכבי חיפה את מרבית הזמן בליגת העל. החוכמה הגדולה היא לדעת כיצד חיים בשני העולמות, ובוודאי אל לה למכבי חיפה להשתמש בנתון זה כתירוץ להפסד. כמו כל אחת באירופה, אף היא חפצה להוכיח שאפשר "לרקוד על שתי חתונות" ולהישאר בחיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully