וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "הגרלה שוויונית". וייסמן: "יותר מתמיד, מאמין שיש לנו סיכוי"

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 14:10

מאמן נבחרת ישראל הבהיר: "בטוח שכולם ימהרו לטעון שנעלה בוודאות, אבל מבחינת הנבחרות האחרות זאת אפשרות טובה". בניון: "אתגר גדול, הכל אפשרי". נאתכו: "רוב הנבחרות שוות ברמתן". סולומון: "בטוחים שאפשר לעשות זאת"

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

נבחרת ישראל זכתה לבית נוח, כשהוגרלה היום (ראשון) עם שוויץ, רומניה, קוסובו, בלארוס ואנדורה במוקדמות יורו 2024, בהן שובצה בדרג ב', בזכות הקמפיין המוצלח בליגת האומות. יש לציין שגם אם אלון חזן ושחקניו לא יצליחו להיות בין אחת משתי הראשונות בבית המוקדם, הם עדיין יעפילו לפלייאוף שייערך במרץ 2024, שם יחולקו שלושת הכרטיסים האחרונים לטורניר שייערך בעוד שנתיים בגרמניה.

המאמן הלאומי אלון חזן אמר אחרי ההגרלה: "הגרלה מאוד שוויונית. אני בטוח שכולם וימהרו לטעון כי נעלה בוודאות, אבל גם מבחינת הנבחרות האחרות זאת אפשרות טובה. כמו תמיד, נבוא לשחק כדורגל טוב במטרה לנצח בכל משחק".

"עבדנו קשה כדי להגיע לדרג השני ולהבטיח לעצמנו הזדמנות אמיתית להעפיל ליורו 2024", אמר המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון. "זה אתגר גדול, אבל אני משוכנע כי עם תמיכת הקהל והתעלות של השחקנים והצוות, שכבר הוכיחו כי הכל אפשרי, נעשה הכל כדי להעפיל לטורניר הגמר. אני לעולם לא מתייחס להגרלה כקשה או נוחה, כי חובת ההוכחה מתחילה רק כאשר עולים לכר הדשא".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
ועכשיו, לדבר האמיתי. חזן/ברני ארדוב

הקפטן ביברס נאתכו הוסיף: "בית מאוד מעניין, כאשר רוב הקבוצות שוות ברמתן. לשווייץ יש יתרון, אבל אני חושב שבאמת כולם יכולים להילחם על שני המקומות הראשונים. אנחנו צריכים לבוא עם אמונה ורצון שאפשר להעפיל ולהביא את היכולות שלנו לכר הדשא. מדינה שלמה מחכה לרגע בו נעמוד באתגר".

שון וייסמן אמר: "יותר מתמיד אני מאמין כי יש לנו סיכוי אמיתי להיות חלק מיורו 2024. זהות היריבות חשובה אבל אנחנו אלה שצריכים להצטיין ולעשות את העבודה. היתרון שלנו היה ותמיד יהיה האוהדים שתומכים ובאים להיות איתנו מול כל יריבה. נצטרך להיות בשיאנו ואני משוכנע שכך יהיה. השילוב של ותיקים וצעירים יעזור לנו והמומנטום הטוב והנכון בו נמצאת הנבחרת שלנו ימשיך להיות הכוח הגדול מול כל יריבה בבית ובחוץ".

מנור סולומון הוסיף: "כל הגרלה במוקדמות היורו היא לא פשוטה. אנחנו במומנטום חיובי ובגרף שיפור ונרצה להמשיך זאת עם יכולת טובה גם במוקדמות היורו. החלום של כולנו הוא לעלות ליורו ואנחנו בטוחים שאנחנו לעשות את זה".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הצבנו לעצמנו כמטרה העפלה ליורו 2024, מליגת האומות או מוקדמות היורו. הנבחרות שלנו נמצאות בהתקדמות גדולה ולמרות שמדובר בבית מאוד שוויוני אני בטוח שהצוות, השחקנים והאוהדים האדירים ידעו להתעלות ולסיים את הקמפיין במקום עליו אנחנו חולמים יותר מדי שנים. התקווה של כולנו היא לשמוע את ההמנון הלאומי בבמה הכי מכובדת ויוקרתית שיש - טורניר גמר יורו 2024. נעבוד יחד, נהיה יחד לאורך כל הדרך והלוואי שגם נחגוג יחד בסיום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. ברני ארדוב
אופטימי. וייסמן/ברני ארדוב

מועדי המשחקים

מחזור 1: 23-25 במרץ 2023
מחזור 2: 26-28 במרץ
מחזור 3: 16-17 ביוני
מחזור 4: 19-20 ביוני
מחזור 5: 7-9 בספטמבר
מחזור 6: 10-12 בספטמבר
מחזור 7: 12-14 באוקטובר
מחזור 8: 15-17 באוקטובר
מחזור 9: 16-18 בנובמבר
מחזור 10: 19-21 בנובמבר

חצי גמר הפלייאוף: 21 במרץ 2024
גמר הפלייאוף: 26 במרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully