וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה צפוי לשוב להרכב באר שבע, פרץ ישותף כמחליף בהפועל חיפה?

9.10.2022 / 16:40

ברדה מקבל בחזרה את סוליימאנוב ומתלבט לגבי ההתקפה במפגש עם האקסים הרבים מהכרמל. קמארה עשוי לפתוח אצל קלינגר (שני, 20:00, ספורט1)

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע

בין שני המשחקים מול לך פוזנן בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, הפועל באר שבע רוצה לנצל את המעידה של מכבי חיפה ואולי אפילו לעלות למקום הראשון בעזרת ניצחון על הפועל חיפה מחר (שני, 20:00, ספורט1). "אף אחד לא מקל ראש בהפועל חיפה", אמר שחקן בקבוצה. "יש להם סגל נהדר, אבל בבית אנחנו רוצים וצריכים לנצח כל יריבה".

דור מיכה צפוי לשוב ל-11 ואליניב ברדה מתלבט את מי להציב בחוד הפעם. בכל מקרה, המאמן צפוי להמשיך ברוטציה שלו מהתקופה האחרונה, רק שהפעם שאפי סוליימאנוב חוזר אחרי שלא היה רשאי לטוס לפולין וברדה גם יוכל להשתמש גם באנדרה מרטינס ואדריאן פאון שלא רשומים לסגל באירופה. רמזי ספורי הפצוע ימשיך להיעדר.

לך פוזנן, שתגיע לטרנר בחמישי, ניצחה 0:1 בליגה הפולנית את ראדום והתקדמה למקום החמישי. גיורגי ציטיאשווילי, הגאורגי בן ה-21 שנולד בראשון לציון (בנו של חלוץ העבר קלימנטי ציטיאשווילי), הכריע בדקה ה-12.

הרכב משוער: עמרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, שי אליאס, דור מיכה, שאפי סוליימאנוב, רותם חטואל, יוג'ין אנסה.

שאפי סוליימאנוב הפועל באר שבע. דני מרון
חוזר להרכב. שאפי סוליימאנוב/דני מרון

הפועל חיפה

על רקע חוסר ההצלחה מפתיחת העונה, ינסו בהפועל חיפה להפתיע את הפועל באר שבע. אליאל פרץ שחתם בקבוצה ככל הנראה ימתין על הספסל להופעת הבכורה שלו, כשמי שצפוי לחזור להרכב אחרי חזרתו מפציעה הוא ניסו קפילוטו. לפחות לפי התרגול, ניר קלינגר ימשיך במערך שלושת הבלמים. שובל גוזלן עלול לאבד את מקומו ב-11 כאשר מוחמד קמארה צפוי לפתוח. "נכון שבאר שבע פייבוריטים, אבל איבדנו יותר מדי נקודות ואנחנו חייבים להדביק את הפער", אמר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא, ניסו קפילוטו, דינו שטיגלץ, תמיר גלזר, לירן סרדל, חנן ממן, מוחמד קמארה, אלון תורג'מן.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה מוחמד קמארה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
יעלה ב-11? מוחמד קמארה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

טריוויה

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* ב-25 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 15 ניצחונות לבאר שבע ועוד 10 תוצאות תיקו.

* בחוץ, הפועל חיפה לא הצליחה לנצח מאז ה-0:2 בווסרמיל במרץ 2011, כאשר עדן בן בסט כבש בפנדל ואמיר אבו ניל הוסיף.

* הפועל באר שבע ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים. בעונה שעברה היה לה רצף של שבעה ניצחונות, ובתוכו 0:1 על הפועל חיפה (בחוץ).

* הפועל חיפה מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו. ארבע כאלה ברצף? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2010, שם אחד המשחקים היה 0:0 ביתי מול הפועל באר שבע.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טרנר
קהל: 12692

תוצאות השבת:

סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1
הפועל ירושלים - בני סכנין 2:1
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2
מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully