וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר השליכו חזיזים באימון: "אין לכם כבוד"

7.10.2022 / 12:05

עשרות אוהדים הגיעו לאימון לפני חדרה (שבת, 19:30, ספורט1) כדי למחות על מצבה של הקבוצה מבירה שנועלת את הטבלה, במועדון גינו: "יש דרך להביע מחאה". שועה התנצל בפני הצוות המקצועי אחרי שנזרק מהאימון, וצפוי להיכלל בסגל

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

שוב לא שקט בבית"ר ירושלים. כעשרים אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (שבת, 19:30, ספורט1) ומחו נגד השחקנים. "אתם לא מתאמצים, אין כבוד לקבוצה", הטיחו האוהדים בשחקנים, ואף השליכו שני חזיזים לכר הדשא.

השחקנים ניגשו לאוהדים והבטיחו שיעשו הכל כדי לחזור לעניינים ולצאת לדרך חדשה. אחרי שישה מחזורים בליגת העל, בית"ר נועלת את הטבלה עם שלוש נקודות בלבד.

מהנהלת המועדון נמסר לאחר אירועי הבוקר: "אנו רואים בחומרה את התפרצות האוהדים היום לאימון. במהלך החודשים האחרונים מתקיים שיח שוטף, כן ואמיתי עם האוהדים, אך יחד עם זאת אנו לא נרשה שאירועים כאלה יחזרו על עצמם. יש דרך להביע מחאה, כפי שקורה מאז שברק אברמוב הפך לבעלי המועדון, אך לא כך. מתחילת השנה אתם מוכיחים שוב ושוב עד כמה אתם האוהדים הטובים במדינה, שגם בתקופה קשה לא מפסיקים לתמוך ולהגיע ולעודד. אנו זקוקים לכם גם מחר במשחק מול חדרה, ובטוחים שביחד נצא מהתקופה הזאת לעתיד טוב יותר. יאללה בית"ר!".

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. אודי ציטיאט
ההתנצלות התקבלה. שועה/אודי ציטיאט

עוד לפני פתיחת האימון הגיע ירדן שועה למתחם וביקש להתנצל בפני חבריו לקבוצה ובפני הצוות המקצועי. שועה שנזרק מהאימון אחרי שהתחצף וקילל את עוזר המאמן, הצטער על התנהגותו וצפוי להיות בסגל לחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully