וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה נזרק מאימון בית"ר ירושלים ויעמוד לוועדת משמעת נוספת

6.10.2022 / 15:48

לאחר שנקנס על האיחור לפני בני ריינה, החלוץ התחצף לעוזר המאמן וקילל. במועדון ישוחחו עמו בתקווה להבין את הגורם להתנהגותו. אבוקסיס לקראת חדרה (שבת, 19:30 בספורט1): "דהן לא שיחק הרבה זמן, ורואים את זה". ניקולאסקו: "המטרה היא פלייאוף עליון"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

ירדן שועה נזרק מאימון בית"ר ירושלים היום (חמישי). החלוץ, שלא אהב שריקה של עוזר המאמן גל כהן, התחצף אליו ובין היתר גם סינן קללות. לאחר שראה את האירוע, יוסי אבוקסיס ביקש ממנו לעזוב את האימון, ושועה יעמוד בפני ועדת משמעת בעקבות המעשה. התקרית התרחשה אחרי שממש לפני האימון עמד שועה לוועדת משמעת פנימית בגלל שלא הודיע בזמן על איחור לאימון המסכם לקראת המשחק נגד בני ריינה ביום שני האחרון, ובמועדון החליטו להטיל עליו קנס כספי בלבד.

גורמים בבית"ר הסבירו שהשחקן צפוי לשוב מחר לאימונים בכל מקרה, ללא קשר לוועדת המשמעת. במועדון ישוחחו עם שועה וינסו להבין אם התנהגותו הלא מקובלת נובעת מהבעיות האישיות עמן התמודד לאחרונה. "ירדן מתנהג למופת מאז שהגיע לקבוצה", אמרו בבית"ר, "ננסה להבין מה קרה בימים האחרונים".

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. אודי ציטיאט
שוב ביצע עבירת משמעת. ירדן שועה/אודי ציטיאט

מוקדם יותר היום, בית"ר ערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות אבוקסיס ויון ניקולאסקו, לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חדרה (19:30, ספורט1), אליו תגיע הקבוצה מהבירה עם שלוש נקודות בלבד בשישה מחזורים וכשהיא מדורגת במקום האחרון בליגת העל.

"יש תקופות בכדורגל שעל כל טעות משלמים. זו אחת התקופות האלו", אמר אבוקסיס בפתיחת המסע"ת כשנשאל על ההפסד לבני ריינה. "יש לנו המון מה ללמוד מהמשחק הזה, כי אנחנו עושים המון טעויות ומשלמים על זה. האדום פגע בנו מאוד, היינו במומנטום טוב והאדום החזיר אותנו אחורה. אי אפשר לעשות היום עבירות כאלה ולהשאיר אותנו ב-10 שחקנים. מאוד קשה לי גם עם הספיגות שלנו. ההגנה מאוד חשובה לי, אנחנו חייבים להסתדר מבחינה הגנתית ולא להיות רכים כל כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
איך ההגנה תשתפר? אבוקסיס/קובי אליהו

אבוקסיס לא בונה על אורי דהן שהצטרף בהשאלה ממכבי חיפה, בתור מושיע. "הוא לא שיחק הרבה זמן ורואים את זה. כשלא משחקים כל כך הרבה זמן, זה פוגע בשחקנים", הסביר אבוקסיס. "גם הוא יצטרך את הזמן שלו. אי אפשר לזרוק לקבוצה לא טובה שסופגת הרבה, שחקן חדש. זה עוד יותר קשה גם בשבילו. הוא בחור רציני ומקצוען, הוא מתקדם מאימון לאימון ויכול להיות שהוא יהיה בעניינים בקרוב".

על ירדן שועה אמר המאמן, עוד לפני התקרית החדשה באימון שהתקיים לאחר מסיבת העיתונאים: "לא כל כך בא לי לדבר על הנושא הזה. האם הוא ייכלל בסגל? הכל יכול להיות לקראת המשחק, נראה מה יהיה".

יון ניקולאסקו הוסיף: "בית"ר מועדון גדול, כשהגעתי לכאן ידעתי לאן אני מגיע. לבית"ר יש קהל גדול והיסטוריה עשירה. לא חשוב איפה אנחנו נמצאים עכשיו, יש עוד הרבה על מה לשחק. אנחנו רק 7 נקודות מהפלייאוף, וכמובן שאני רואה את הפוטנציאל. אם לא הייתי רואה פוטנציאל, לא הייתי חותם כאן. תאמינו לי שנגיע לחלק העליון של הטבלה. המטרה שלי היא לעלות עם בית"ר לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully