וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי ופייר קורנו בספק גדול לריינה אחרי שהתלוננו על כאבים

6.10.2022 / 12:00

קשר ומגן מכבי חיפה צפויים לנוח בשבת ואמורים להיות כשירים למשחק הבא מול יובנטוס. סאן מנחם ומאור לוי מועמדים לתפוס את מקומם בהרכב, בקבוצה מבהירים: "המשחק מול ריינה לא פחות חשוב"

ליאו מסי יוצא מחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן אחרי ה"פציעה" נגד בנפיקה ליסבון/מתוך טוויטר

פייר קורנו וצ'ארון שרי סובלים מ"רגל עץ" והם בספק גדול למשחק הליגה של מכבי חיפה מול בני ריינה בשבת. בסיום המשחק אתמול (רביעי) מול יובנטוס התלוננו השניים על כאבים ולאחר בדיקות ראשוניות ההערכה היא שמדובר בחבלות קלות.

חיפה לא תסכן את השניים וצפויה לתת להם לנוח נגד ריינה. בשלב זה, ההערכה היא שהם יהיו כשירים למשחק הביתי מול יובנטוס ביום שלישי. מי שנכנסו כעת לתמונת ההרכב בשל הפציעות הם סאן מנחם ומאור לוי, שלא שיחקו אתמול נגד הקבוצה האיטלקית. "ברור שצריך לדעת לחלק את הכוחות. היה צום, היה משחק ויש גם טיסות בין לבין", אמרו במועדון, אך הבהירו: "נדע לעשות את החלוקה, כי המשחק מול ריינה לא פחות חשוב מהמשחק מול יובנטוס ואף אחד לא מתכוון לזלזל בו".

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי, מול אדריאן ראביו, שחקן יובנטוס. Emilio Andreoli, GettyImages
חיפה תיאלץ להסתדר בלעדיו? שרי אתמול/GettyImages, Emilio Andreoli

בקבוצה החמיאו לשחקנים שנכנסו כמחליפים אחרי צום. בצוות המקצועי שקלו לעשות את החילופים כבר במחצית, אך לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי הובהר לצוות המקצועי ששחקן שצם וישחק לפני הדקה ה-60 מסתכן בפציעה. לכן הוחלט לערוך את החילופים החל מהדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully