וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה התגאו: "אצילי ודוד מתאימים לכל הרמות"

6.10.2022 / 7:40

הירוקים התעודדו מהיכולת של המחליפים ש"הכניסו רוח חדשה" בהפסד ליובנטוס, השחקנים שלחו מסר לבכר: "לא חשוב באיזו מסגרת, אנחנו רוצים את אצילי על המגרש". בצוות המקצועי, לעומת זאת, מודאגים מה"הפקרות" בהגנה: "היו בורות שלא מאפיינים אותנו"

ליאו מסי יוצא מחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן אחרי ה"פציעה" נגד בנפיקה ליסבון/מתוך טוויטר

1. מכבי חיפה המשיכה בקו שמאפיין אותה העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות - כששוב נוצחה, ושוב נותרה עם המחמאות. "לא היינו רחוקים בכלל מלחזור מפיגור של שני שערים", אמר אחד השחקנים בקבוצה אחרי ה-3:1 ליובנטוס בטורינו. "הוכחנו שוב שאנחנו מגיעים לכל משחק כדי להתמודד, שאנחנו לא באים להסתגר. אתמול זה כמעט השתלם".

בקבוצה החמיאו לשחקנים שפתחו אמש בהרכב והתמודדו עם קבוצת הפאר האיטלקית למרות שלא מעט שחקנים שנכללו ב-11 לא מרבים לשחק יחד בימים כתיקונם. יחד עם זאת, כאשר דין דוד ועומר אצילי נכנסו כמחליפים, המומנטום הפך להיות לחלוטין בצד של הירוקים. "אין ספק שהמחליפים הכניסו רוח חדשה", אמרו מועדון, "היינו שווים שניים ואולי שלושה שערים במשחק הזה".

יחד עם זאת, בצוות המקצועי לא אהבו בלשון המעטה את משחק ההגנה ובעיקר את החורים הגדולים שנוצרו פעמים רבות מול ההתקפות של יובנטוס. "אין לקבוצה כמונו לוקסוס לתת כל כך הרבה שטחים לקבוצה ברמה הזאת", אמר גורם בחיפה, "היו בורות והייתה הפקרות שלא מאפיינת אותנו".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם שחקן יובנטוס אנחל די מריה. רויטרס
מחמאות? הצוות המקצועי מודאג מה"הפקרות" בהגנה. בכר בסיום/רויטרס

2. במהלך שני המשחקים הראשונים ובכלל גם בקמפיין המוקדמות עלה לא פעם הויכוח האם עומר אצילי - השחקן הטוב בליגה הישראלית - מתאים למשחקים באירופה. אחרי שהגבהה שלו מול הכוכב האדום הובילה לשער שהעלה את הירוקים לליגת האלופות, אצילי מצא עצמו שוב על הספסל מול בנפיקה, מה שגרם לו לאכזבה אדירה. אתמול הקשר נכנס כמחליף בגלל צום יום הכיפורים ובדקות שהיה על המגרש היה הטוב ביותר על כר הדשא, ופגש שלוש פעמים את הקורות.

"עומר הוכיח שלא רק שהוא מתאים לאירופה, הוא מתאים לרמות הגבוהות שם", אמרו במועדון. גם בקרב חבריו החמיאו לשחקן ואמרו: "הוא היה אדיר. לא משנה באיזו מסגרת, אנחנו רוצים אותו על הדשא תמיד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומר אצילי במשחק נגד יובנטוס. ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
"רוצים אותו על הדשא". אצילי/אתר רשמי, ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה

3. השחקן השני עליו היו לא מעט דיונים העונה הוא דין דוד. דוד השלים שבוע חלומי שהחל עם צמד נגד מכבי תל אביב, והסתיים עם רגע השיא שלו בקריירה - שער על הבמה המרכזית של אירופה. דוד הפך לישראלי הראשון שכובש במדים הירוקים במסגרת של הבתים של הצ'מפיונס מאז יניב קטן בשנת 2002, ולראשון שכובש משחק חוץ מאז שערן זהבי עשה זאת במדי הפועל תל אביב. "אמרנו - כשדין יכבוש שער אחד, הוא יתחיל להתפוצץ", הזכיר אחד מחבריו. "אנחנו יודעים כמה הוא רצה לכבוש. אין ספק שהוא חלוץ מצויין לכל רמה שיש".

בחיפה החמיאו גם לקהל שהגיע בכמויות אדירות. 4,000 אוהדים נכחו ביציעים בטורינו, למרות שיובנטוס הקצתה 2,300 כרטיסים בלבד. הירוקים אף ערכו צעדה לפני המשחק שהרשימה אפילו את האוהדים המקומיים.

המשחקים הבאים של מכבי חיפה בליגת האלופות

יובנטוס (ב) - 11.10
פריז סן ז'רמן (ח) - 25.10
בנפיקה (ב) - 2.11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully