וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה עשוי לפתוח למרות הצום. בכר: "אפשר לעשות הכל"

4.10.2022 / 13:40

בכר מתלבט אם להכליל את חזיזה או אצילי בהרכב או שמא לפתוח עם צ'יבוטה או רוקאביציה לצד פיירו. עלי מוחמד אמור להיכלל ב-11. המאמן אמר במסע"ת: "לשחק אחרי צום זה כמעט בלתי אפשרי". אבו פאני: "עברתי קיץ קשה, עכשיו כולי מרוכז בחיפה". קבוצת הנוער הפסידה 3:1 ליובה

מחזור 3הסתיים05/10/2022
יובנטוס
  • רביו (35)
  • ולאחוביץ' (50)
  • רביו (83)
1:3
  • (75) דוד
מכבי חיפה
תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק השלישי שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, בטורינו נגד יובנטוס. בחיפה יקבלו החלטה סופית לגבי ההרכב רק לאחר הצום ולאחר שיבחנו מה המצב הגופני של כל אחד מהשחקנים, כשבכל מקרה ההערכה היא שמרבית השחקנים שיצומו לא יפתחו בהרכב. ברק בכר צפוי לפתוח עם שני הבלמים הזרים עבדולאי סק ודילן בטובינסיקה, כאשר בקישור יפתחו צ'ארון שרי, עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני. ההתלבטות הגדולה היא האם לפתוח עם מאוויס צ'יבוטה או ניקיטה רוקאביציה לצידו של פרנזי פיירו, או שמא לפתוח עם עומר אצילי או דולב חזיזה למרות שיצומו. לאחר האימון חזרו השחקנים למלון כדי להתכונן ליום הכיפורים " זו סיטואציה בעייתית מאוד", הודו במועדון, "אבל נתמודד גם איתה".

אחרי האימון קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ברק בכר והקשר מוחמד אבו פאני.

"הגישה שלנו היא לנסות להוציא נקודות נגד כל קבוצה", הצהיר בכר. "גם במשחקים הקודמים לא היינו רחוקים. ברור שאנחנו משחקים נגד קבוצה פייבוריטית על הנייר, הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות הכל באירופה. ננסה לעשות מחר הכנה קטנה. ברור שההכנה לא אידיאלית, לשחק אחרי שאתם צם זה אולי בלתי אפשרי. ברור שלמי שצם יהיה יותר קשה לשחק, בטח לפתוח. יש לנו מספיק זרים ומתאזרחים שיצטרכו לשחק, יעלה הרכב חזק, לא יהיו תירוצים בגלל הצום".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נקודות ראשונות בשלב הבתים? בכר/מאור אלקסלסי

בכר הבהיר שהתקבלה החלטה עקרונית לא לפתוח עם השחקנים שצמים. "זה לא יום רגיל. זה יום מאוד חשוב ביהדות, אנחנו נכבד את כל מי שצם, גם אני צם והכל נלקח בחשבון. יכול להיות שיהיו שחקנים שצמים וישולבו תוך כדי המשחק, זה תלוי איך הוא יסיים את הצום ואיך הוא ירגיש".

על ההתאקלמות של דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק: "הבאנו שני בלמים זרים שמכירים אחד את השני. דילן הגיע עם יותר כושר משחק ולכן הוא משחק יותר. סק הגיע עם הכנה פחות אידיאלית, אבל שניהם שחקנים מאוד איכותיים ועוצמתיים שהתאקלמו מהר. הקבוצה מחוברת, אז קל יותר להתאקלם. שניהם יעזרו לנו מאוד בהמשך".

על המצב של יובנטוס: "זה מועדון גדול, ומבחינתם זה משחק מאוד חשוב, אבל גם אנחנו מאמינים בעצמנו ומנסים לתת פייט ולשחק את המשחק שלנו. יובה קבוצה מאוד מגוונת שמשנה מערכים תוך כדי משחק, אנחנו מתכוננים להכל למרות שזה קשה. גם אנחנו יכולים לעשות התאמות לקבוצה היריבה. זה אתגר מקצועי לשחק מול מאמן כזה וקבוצה כזו".

מוחמד אבו פאני סיפר על השינוי לטובה ביכולת שהוא מציג לאחרונה: "היה לי קיץ לא פשוט. ציפיתי לצאת לאירופה ולא הצלחתי ונשארתי במכבי חיפה, שזה גם אחד הדברים הטובים שקרו לי. הייתי באי וודאות בקיץ וזה השפיע עליי כשחקן. החלון נסגר ועכשיו כל כולי במכבי חיפה. עכשיו אני מרוכז במשהו אחד, ובא לידי ביטוי בצורה יותר טובה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, שון גולדברג, דילן בטובינסיקה, עבדולאי סק, פייר קורנו, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, פרנזי פיירו.

* קבוצת הנוער של המועדון הפסידה 3:1 ליובנטוס. אחרי מחצית ראשונה מאופסת העלה קנאן יילדיז את המארחת ליתרון (46), חמזה שיבלי איזן (53), אך לואיס האסה (72) ולורנזו אנג'לה (79) העניקו ליובה את הניצחון. לנוער של חיפה עדיין יש שלוש נקודות אחרי שלושה משחקים, והוא במקום השלישי בבית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן יובנטוס מסימליאנו אלגרי. Jonathan Moscrop, GettyImages
בלחץ גדול. אלגרי/GettyImages, Jonathan Moscrop

יובנטוס מגיעה למשחק במצב רוח מעודד, אחרי ניצחון 0:3 על בולוניה בסרייה A ששבר עבורה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. הגברת הזקנה פתחה את העונה בכושר רע מאוד, ואחרי שמונה מחזורים בליגה האיטלקית היא מדורגת במקום השביעי בלבד עם 13 נקודות. גם בליגת האלופות היא קירטעה, ועדיין לא צברה ולו נקודת אחת בשלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שהפסידה 2:1 לפריז סן ז'רמן במחזור הפתיחה ונוצחה בתוצאה זהה על ידי בנפיקה.

מסימיליאנו אלגרי הלחוץ יודע שהוא חייב לנצח את אלופת ישראל - ורצוי בהפרש שערים גבוה - כדי להוכיח שהקבוצה מתחילה לחזור למסלול. על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית, מאמן יובה צפוי לערוך שלושה שינויים בהרכב ביחס ל-11 שפתחו בניצחון על בולוניה בליגה: פיליפ קוסטיץ', מנואל לוקאטלי ואלכס סנדרו צפויים לרדת לספסל, והמערך צפוי להיות 4-3-3 התקפי בהרבה מכפי שאלגרי רגיל, עם דושאן ולאחוביץ', ארקדיוש מיליק ואנחל די מריה (שחוזר מפציעה) בהתקפה. חואן קואדרדו צפוי לקבל מנוחה, ואלגרי בונה בעיקר על אדריאן ראביו שישלוט במרכז השדה.

הרכב משוער: וויצ'ך שצ'סני, דנילו, ברמר, לאונרדו בונוצ'י, מתיאה די שיליו, ווסטון מקני, לאנדרו פארדס, אדריאן ראביו, אנחל די מריה, ארקדיוש מיליק, דושאן ולאחוביץ'.

הרכבי הקבוצות

שופט: סנדרו שרר (שוויץ)
אצטדיון: יובנטוס סטדיום (טורינו)
קהל: 28500

המשחקים הבאים של מכבי חיפה בליגת האלופות

יובנטוס (ב) - 11.10
פריז סן ז'רמן (ח) - 25.10
בנפיקה (ב) - 2.11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully