וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אין בינינו כימיה מלאה, אבל חזרנו ממצב קריטי והיה לנו מזל"

4.10.2022 / 8:05

הפועל חולון חזרה מוורשה עם ניצחון חוץ חשוב בפתיחת ליגת האלופות, 81:84 הפכפך בתום הארכה על לגיה ורשה. המאמן התייחס לעתידו בנבחרת ישראל: "החוזה שלי יסתיים אחרי החלונות הקרובים ונראה. אני צריך מנוחה"

קליפ סיכום היום בספורט, 4.10/ספורט1

יש דברים שלא משתנים. בכל פעם שגיא גודס מגיע לקמפיין אירופי, בין אם הוא מתחיל אותו מראשיתו ובין אם מצטרף אליו תוך כדי תנועה, הוא פותח בניצחון דרמטי. בעונה שעברה הצעיד את הפועל חולון ל-70:72 על בשיקטאש בפלייאין של ליגת האלופות, בקיץ גבר עם נבחרת ישראל על פינלנד 87:89 בתום הארכה במשחק הראשון ביורובאסקט, ואתמול (שני) ניצח עם חולון בוורשה 81:84 - שוב לאחר הארכה - במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

אלופת המדינה היממה את הפולנים בפתיחה, כשירתה 6 מ-7 לשלוש וטסה ל-25 נקודות בפחות משבע דקות. בשיאו עמד היתרון שלה על 14 הפרש, אבל הסגולים מצאו את עצמם בפיגור כבר בדקה ה-13. הם היו במינוס 12 בתחילת הרבע הרביעי, וחוללו מהפך משלהם שהובטח על ידי שתי קליעות עונשין של פרדי בורדיון.

אריק גרין, שהגיע עם רזומה עשיר בחוזה זמני והספיק להתאמן רק פעמיים עם הקבוצה, הוביל אותה בנקודות (19) ובזריקות מהשדה (17). ג'ו רגלנד אותת שבכוונתו לאיים שוב על תואר מלך האסיסטים במפעל עם 13 (לצד עשר נקודות ושבעה ריבאונדים) ומרווין ג'ונס ניפק בכורה מצוינת עם 11 נקודות, תשעה ריבאונדים ושישה אסיסטים.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. FIBA, אתר רשמי
מהפך של אופי. רגלנד אתמול/אתר רשמי, FIBA

את הטון קבע כרגיל כריס ג'ונסון, שרשם דאבל-דאבל של 18 נקודות ועשרה ריבאונדים. "ניצחון הוא ניצחון, בעיקר בחוץ", אמר הקפטן. "פתחנו היטב, אבל התחלנו לאבד כדורים ואת המומנטום. מצאנו דרך לייצר מהלכים קלים בדקות האחרונות ולהשיג את הניצחון".

"חזרנו ממצב קריטי, ומצאנו את הדרך לעשות את הקאמבק, צעד אחרי צעד", ניתח גודס. "הצבנו שני ביגמנים על המגרש, אחרי שלא הצלחנו לקלוע סל. במחצית הראשונה ספגנו 14 נקודות מאיבודים, ובמחצית השנייה השתפרנו וצימקנו את המספר הזה לשתי נקודות.

"אין בינינו עדיין כימיה מלאה, והשחקנים החדשים צריכים עוד להשתלב בקבוצה. אין משחקים קלים בליגת האלופות, וזה לא משנה מול מי אתה משחק. העונה שעברה הייתה גדולה, אבל היא נשארה בעבר. זאת עונה חדשה עם מטרות חדשות, ויש מאיתנו ציפיות. אנחנו צריכים להיות חדים יותר, כי היו לנו המון עליות וירידות. היה לנו מזל כשקלענו כמה סלים גדולים בסיום".

לפני המשחק היה לגודס מפגש מעניין עם לוקאש קושארק הוותיק, שמשמש כמנהל נבחרת פולין, שניצחה את ישראל באליפות אירופה. הוא קלע אמש רק חמש נקודות ב-28 דקות, אבל בזמן שהיה על המגרש, לגיה ורשה הביסה את חולון ב-22 הפרש.

"ניגשתי אליו לפני המשחק ואמרתי לו 'חשבתי שפרשת', אבל הוא צחק ואמר שהוא פרש רק מהמדים הלאומיים", סיפר גודס. "הוא עשה עבודה טובה. הוא מזכיר לי את גיא פניני, שאולי לא קולע הרבה וכבר אין לו מהירות, אבל החוכמה שלו וההחלטות שהוא מקבל מביאות תוצאות. הניצחון הזה הוא לא נקמה, כי אלה שתי מסגרות שונות".

מאמן חולון התייחס גם לעתידו בנבחרת ישראל: "יש לי חוזה עד סיום מוקדמות גביע העולם, בשני החלונות שנותרו העונה. נראה מה יקרה אחר כך. גם אני צריך קצת מנוחה, כי העבודה בקיץ מעייפת מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully