וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תערוך שיחת נזיפה לאספרייה. השחקנים בהלם: "אנחנו בבעיה"

4.10.2022 / 7:40

בקבוצה זועמים אחרי ההרחקה של הקולומביאני שהובילה להפסד הדרמטי לריינה: "חסר אחריות". השחקנים הצדיקו את הצעקות של אברמוב בחדר ההלבשה: "הייתה רכות בלתי נסבלת. האחריות עלינו, הסגל הזה שווה הרבה יותר". נקודת האור: ההשתלבות של ניקולאסקו

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אווירה קשה מאוד בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 אמש (שני) לבני ריינה. בסיום המשחק נכנס ברק אברמוב לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים, כשהוא מפנה את עיקר הטענות לחוליית ההגנה. "ברק לא סתם צעק, זו באמת הייתה רכות בלתי נסבלת מצידנו", היכה על חטא אחד השחקנים בקבוצה. "אלו טעויות שמלוות אותנו כל העונה. אם לא נשנה את זה ונתחיל להיות מרוכזים, נהיה בבעיה".

גם המאמן יוסי אבוקסיס זעם והוא צפוי לשוחח עם השחקנים בהמשך השבוע ולהעביר את הביקורות המקצועיות איתן יצא מהמשחק אתמול. אבוקסיס אמנם כעס על דברים מקצועיים, אך הזעם הגדול שלו הופנה לעבר השופט ושחקני היריבה. המאמן טען ששחקן בני ריינה קילל אותו וגידף אותו ולכן התפרץ וספג כרטיס אדום.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים לפני אשרף רבאח שחקן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
"חסר אחריות". אספרייה אתמול/קובי אליהו

מי שעוד ספג כרטיס אדום וזכה להרבה ביקורות מאנשי המועדון וכן מחבריו לחדר ההלבשה הוא דנילו אספרייה. בקבוצה הגדירו את שחקן הכנף הקולומביאני כ"חסר אחריות" וצפויים לערוך לו שיחת נזיפה.

בניגוד לאספרייה, יון ניקולאסקו זכה למחמאות הן על השער שלו והן על האופן בו השתלב בקבוצה. בבית"ר מאמינים שהחלוץ החדש עוד יכבוש שערים רבים העונה ויהיה פקטור חשוב.

כעת בקבוצה מבינים שהמשחק במחזור הבא הופך להיות קריטי במיוחד כאשר ירדן שועה ומקס גרצ'קין יחזרו לסגל וככל הנראה להרכב. "אין לנו אופציה אחרת חוץ מניצחון על הפועל חדרה", אמר שחקן בבית"ר, "ברור לנו שאנחנו במצב גרוע מאוד. אם נודה על האמת, ביכולת של היום מגיע לנו להיות מתחת לקו האדום, אבל למועדון כמו בית"ר ובעיקר לאוהדים שלנו מגיע שנשנה את זה ומהר. יש פה סגל ששווה הרבה יותר, והאחריות היא עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully