וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציגה מדים חדשים לקראת יובנטוס, ג'וש כהן: "האוהדים אדירים"

3.10.2022 / 18:20

הירוקים המריאו למשחק ליגת האלופות בטורינו וחשפו חולצה חדשה, השוער החמיא לקהל הרב שמצטרף: "תמיד מדהים להסתכל למעלה במשחקי חוץ ולראות אותם"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

אחרי הניצחון היוקרתי על מכבי תל אביב והחזרה לפסגת ליגת העל, מכבי חיפה המריאה הערב (שני) לטורינו, לקראת משחק החוץ מול יובנטוס במסגרת המחזור השלישי של בית ח' בליגת האלופות. הירוקים הפסידו 2:0 בליסבון לבנפיקה במחזור הפתיחה, הובילו מול פריז סן ז'רמן והפסידו 3:1 בבית לאחר מכן, וכעת חולמים על נקודה ראשונה ואולי אף על עשיית היסטוריה עם ניצחון חוץ סנסציוני שיהיה הראשון אי פעם בבמה המרכזית של אירופה.

עד היום, היו רק שני מקרים בהם קבוצה ישראלית השיגה נקודת חוץ: מכבי חיפה עם 3:3 ביוון מול אולימפיאקוס ב-2002 והפועל תל אביב עם 2:2 בליון ב-2010. מאז, אגב, יש 14 הפסדים רצופים של הישראליות בשלב הבתים. האם אפשר לעשות לזה סוף?

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה לפני ההמראה לטורינו. מכבי חיפה, אתר רשמי
אפשרות לעשות היסטוריה. פייר קורנו בשדה התעופה/אתר רשמי, מכבי חיפה

כ-4,000 אוהדים צפויים ללוות את הירוקים וג'וש כהן התייחס לכך: "הם מדהימים, הם הכי טובים שיש. תמיד מדהים להסתכל למעלה ולראות אותם שם, ממלאים את היציעים, בטח במשחקי חוץ. הם פשוט אדירים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

המדים של מכבי חיפה למשחק מול יובנטוס

לקראת המשחק, מכבי חיפה הציגה את המדים החדשים איתם תופיע בטורינו.

מחר תערוך האלופה את האימון המסכם בשעות הבוקר ולאחר מכן תערוך גם את מסיבת העיתונאים הרשמית, לפני כניסת יום הכיפורים ותחילת הצום. קבוצת הנוער תשחק בצהריים מול יובנטוס ולאחר הצום תצא הקבוצה הבוגרת לאצטדיון, לקראת המשחק שייערך ברביעי ב-22:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully