וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 אוהדי הפועל חיפה נעצרו בנתב"ג בחשד שגנבו ציוד ממחסן אוהדי מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 4.10.2022 / 10:06

שופט בית משפט השלום בחיפה סירב להרחיק את הארבעה לחצי שנה מהמגרשים: שלושה הורחקו ל-60 יום, נגד הרביעי עומד עונש הרחקה לשנה מחודש פברואר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/פלייר

משטרת ישראל עצרה בנתב"ג ביומיים האחרונים ארבעה אוהדים של הפועל חיפה בחשד שגנבו ציוד ממחסן אוהדי מכבי חיפה באצטדיון העירוני והשחיתו אותו.

ב-20 בספטמבר התפרסם סרטון ברשתות החברתיות שבו נראים אלמונים ששרפו דגלים וציוד רב של אוהדי מכבי חיפה - ציוד שנגנב כמה ימים קודם לכן מהמחסן של האוהדים.

חוקרי תחנת משטרת חיפה החלו בחקירה וכאמור ביומיים האחרונים נעצרו בנתב"ג ארבעה חשודים בביצוע המעשים - תושבי חוסן, קרית ים, חיפה ונשר.

השופט אחסאן חלבי מבית משפט השלום בחיפה, נעתר לבקשת המשטרה לשחרר את הארבעה בתנאים מגבילים, אולם סירב להרחיקם ממגרשי כדורגל לחצי שנה, כפי שביקש רנ"ג יהב חלבי בשם המשטרה. הוא שחרר ללא תנאי את ניר טולדנו בן ה-30 מהעיר נשר, שכבר הורחק לשנה בבית משפט הזה בחודש פברואר וכך ההרחקה עדיין בתוקף. הוא קבע כי מתן קריספין בן ה-25 מחיפה, לירן אולקיניצקי בן ה-23 מהישוב חרשים ומור בירנט בן ה-19 מקרית ים יורחקו ל-60 יום בלבד: "בשים לב למהות החשד שאינו קשור להתנהלות במגרש בעת משחק".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות מסוג זה ותמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות הקשורות לספורט, וזאת תוך פגיעה בביטחון הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully