וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית כנסת ארעי יוקם בבית המלון בטורינו לטובת מכבי חיפה

3.10.2022 / 8:48

השחקנים שצמים ביום כיפור יזכו למנוחה מוחלטת לאחר האימון המסכם שייערך בשלישי בבוקר, ברק בכר יחליט רק לקראת המשחק את מי מהם לשתף נגד יובנטוס ולכמה זמן

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי חיפה תמריא היום (שני) לטורינו לקראת משחק ליגת האלופות מול יובנטוס ביום רביעי, במוצאי יום הכיפורים. הירוקים יוצאים כבר היום כדי לנסות לקיים הכנה אופטימלית ככל שניתן במורכבות הקיימת ומחר בבוקר יקיים ברק בכר את האימון המסכם בטורינו, בסיומו השחקנים שצמים יזכו למנוחה מוחלטת עד סיום הצום. השחקנים ואנשי הצוות הצמים גם יזכו לבית כנסת ארעי שיוקם עבורם במתחם בית המלון.

בכל הנוגע לצד המקצועי, בכר וצוותו עדיין לא החליטו מי מהצמים ישחק וכמה דקות ישותף אם וכאשר, אך ההערכה היא שמרבית שחקני ההרכב יהיו כאלו שאינם צמים. עבודלאי סק צפוי לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני וצ'ארון שרי אמורים לפתוח בקישור.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מי יעלה לצדו בחוד? פיירו/מאור אלקסלסי

ההתלבטות הגדולה היא בנוגע לשחקן שיוצב לצידו של פרנזי פיירו בחוד, כשטרם הוחלט אם לפתוח עם אחד מהשחקנים שצמים ולחלק את הדקות או שמא להעניק את חולצת ההרכב למאוויס צ'יבוטה או לניקיטה רוקאביציה: "אין ספק שהכל מורכב, בסוף ההחלטות יילקחו לפי איך שהשחקנים יחושו במהלך ואחרי הצום", אמר גורם בקבוצה.

מי שלא ייצא עם הקבוצה לאיטליה הוא רז מאיר שיישאר בארץ בשל סיבות אישיות. גם מחמוד ג'אבר וסוף פודגוראנו הפצועים לא יהיו בסגל וכידוע בן שהר לא יוכל ליטול חלק במשחק מכיוון שלא נרשם לליגת האלופות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully